Page 196 - Izobraževanje v dobi generativne umetne inteligence
P. 196

Andreja Klančar, Tina Lekan Kraševec in Tina Štemberger







































                  Slika 1  Prikaz identifikacije gradiv


                  Rezultati in razprava
                  Glede na vključitvene in izključitvene kriterije je bilo pričakovati, da pričujoči
                  integrativni pregled literature ne bo vseboval velikega števila člankov, sploh
                  zaradi dejstva, da so bili prispevki omejeni z letom 2022 – zanimale so nas na-
                  mreč raziskave, ki so bile izvedene po pojavu orodij GUI (npr. ChatGPT). Kljub
                  temu nas je presenetilo manjše število prispevkov, ki so izpolnjevali kriterije
                  za vključitev v nadaljnjo analizo, teh je bilo le šest. Sledeč ciljem raziskave
                  smo oblikovali dve podpoglavji: prvo se nanaša na vrste raziskav, drugo pa
                  na izsledke o rabi UI za poučevanje in učenje.


                  Identificirane vrste raziskav o UI v izobraževanju
                  Med šestimi v končno analizo vključenimi članki je:
                        − ena etnografska raziskava (kvalitativna raziskava),
                        − ena akcijska raziskava (mešane metode),


                  196
   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201