Page 196 - Izobraževanje v dobi generativne umetne inteligence
P. 196
Andreja Klančar, Tina Lekan Kraševec in Tina Štemberger
Slika 1 Prikaz identifikacije gradiv
Rezultati in razprava
Glede na vključitvene in izključitvene kriterije je bilo pričakovati, da pričujoči
integrativni pregled literature ne bo vseboval velikega števila člankov, sploh
zaradi dejstva, da so bili prispevki omejeni z letom 2022 – zanimale so nas na-
mreč raziskave, ki so bile izvedene po pojavu orodij GUI (npr. ChatGPT). Kljub
temu nas je presenetilo manjše število prispevkov, ki so izpolnjevali kriterije
za vključitev v nadaljnjo analizo, teh je bilo le šest. Sledeč ciljem raziskave
smo oblikovali dve podpoglavji: prvo se nanaša na vrste raziskav, drugo pa
na izsledke o rabi UI za poučevanje in učenje.
Identificirane vrste raziskav o UI v izobraževanju
Med šestimi v končno analizo vključenimi članki je:
− ena etnografska raziskava (kvalitativna raziskava),
− ena akcijska raziskava (mešane metode),
196