Page 194 - Izobraževanje v dobi generativne umetne inteligence
P. 194

Andreja Klančar, Tina Lekan Kraševec in Tina Štemberger



                            Pomembnost sodelovanja med šolami in zunanjimi strokovnjaki za  Učenci predstavljajo pomemben dejavnik pri oblikovanju pedagoških  Potreba po vključevanju učiteljev v oblikovanje izobraževalnih politik, saj  imajo ti pomembno vlogo pri implementaciji sprememb učnih načrtov Učitelji z boljšim razumevanjem potenciala UI v šolah so izrazili pozitivn
















                      Ugotovitve  izboljšanje pedagoških praks učiteljev  pristopov  sodelovati pri njeni implementaciji  vati pri njenem razvoju  UI v šolah (od vrtca do srednje šole) Analizirati vključevanje učiteljev v oblikovanje in izvajanje  Rezultati poučevanja in učenja z UI v šolah (K-12) so lahko tesno povezani   učenju vrzeli v znanju o tem, kaj učinkovito deluje



                            Razvoj in implementacija UI-kurikuluma ter merjenje   Oceniti poznavanje UI med učitelji, njeno uporabo v  vsakdanjem življenju in odločitve učiteljev za aktivno  sodelovanje pri njeni implementaciji  Raziskati mnenja in pričakovanja učiteljev o UI kot orodju   Ugotoviti uporabnost UI v izobraževanju  Preučiti empirične dokaze o učinkovitosti pou














                      Cilji   mnenj in odzivov učiteljev  za podporo pri poučevanju   UI

                      Vzorec (N) – število vklju-  čenih raziskav in vzorec (n)   – velikost opazovanja  23 osnovnošolskih učiteljev   računalništva  109 od 152 učiteljev iz OŠ in   SŠ, ki so vključeni v zasebno   izobraževalno združenje LINK   (Educational Alliance)  28 vključenih raziskav od   8.175 člankov iz petih baz   podatkov







                    Pregled virov  Vključene   države   Kitajska,   Peking  Srbija  ZDA, Finska,   Španija,   Nemčija,   Turčija,   Indija,   Kitajska   (Hongkong)  Nadaljevanje na naslednji strani




                   Preglednica 1   Avtor in letoVrsta raziskave  Etnografska   Yun Dai idr.   raziskava –   (2022)  kvalitativna  Kvantitativna,   Kuleto idr.   neeksperi-  (2022)  mentalna razi-  skava, pilotna   raziskava  Saman Rizvi Sistematični   pregled   idr. (2023)  literature,    metoda   vsebinske   analize








                  194
   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199