Page 194 - Izobraževanje v dobi generativne umetne inteligence
P. 194
Andreja Klančar, Tina Lekan Kraševec in Tina Štemberger
Pomembnost sodelovanja med šolami in zunanjimi strokovnjaki za Učenci predstavljajo pomemben dejavnik pri oblikovanju pedagoških Potreba po vključevanju učiteljev v oblikovanje izobraževalnih politik, saj imajo ti pomembno vlogo pri implementaciji sprememb učnih načrtov Učitelji z boljšim razumevanjem potenciala UI v šolah so izrazili pozitivn
Ugotovitve izboljšanje pedagoških praks učiteljev pristopov sodelovati pri njeni implementaciji vati pri njenem razvoju UI v šolah (od vrtca do srednje šole) Analizirati vključevanje učiteljev v oblikovanje in izvajanje Rezultati poučevanja in učenja z UI v šolah (K-12) so lahko tesno povezani učenju vrzeli v znanju o tem, kaj učinkovito deluje
Razvoj in implementacija UI-kurikuluma ter merjenje Oceniti poznavanje UI med učitelji, njeno uporabo v vsakdanjem življenju in odločitve učiteljev za aktivno sodelovanje pri njeni implementaciji Raziskati mnenja in pričakovanja učiteljev o UI kot orodju Ugotoviti uporabnost UI v izobraževanju Preučiti empirične dokaze o učinkovitosti pou
Cilji mnenj in odzivov učiteljev za podporo pri poučevanju UI
Vzorec (N) – število vklju- čenih raziskav in vzorec (n) – velikost opazovanja 23 osnovnošolskih učiteljev računalništva 109 od 152 učiteljev iz OŠ in SŠ, ki so vključeni v zasebno izobraževalno združenje LINK (Educational Alliance) 28 vključenih raziskav od 8.175 člankov iz petih baz podatkov
Pregled virov Vključene države Kitajska, Peking Srbija ZDA, Finska, Španija, Nemčija, Turčija, Indija, Kitajska (Hongkong) Nadaljevanje na naslednji strani
Preglednica 1 Avtor in letoVrsta raziskave Etnografska Yun Dai idr. raziskava – (2022) kvalitativna Kvantitativna, Kuleto idr. neeksperi- (2022) mentalna razi- skava, pilotna raziskava Saman Rizvi Sistematični pregled idr. (2023) literature, metoda vsebinske analize
194