Page 195 - Izobraževanje v dobi generativne umetne inteligence
P. 195

Raba umetne inteligence pri učenju in poučevanju v obveznem izobraževanju





                        Učinkovitost programa v kontekstu kariernega razvoja dijakov  Povečanje zanimanja dijakov za tehnologijo Izboljšanje razumevanja dijakov o družbenih vplivih UI Največji učinki pri izboljšanju sposobnosti reševanja problemov z uporabo   Pomembna povezava med vsemi tremi konstrukti Višje ravni digitalnih kompetenc (DK) so bile povezane z višjo stopnjo














                  Ugotovitve  Izboljšanje UI-kompetenc dijakov  UI  odnosu (angl. attitudes) do UI  na zaupanje v UI  učiteljev  mentacijo UI v izobraževanje




                        Razviti učni načrt za brezplačni tečaj/program o UI,  ki bo dijakom ponujen kot izbirna tema pri predmetu   Analizirati učinek tečaja/programa na odnos dijakov  do tehnologije (orodje PATT) in njihove kompetence,   povezane z umetno inteligenco Preučiti povezanost med zaupanjem učiteljev v UI, njiho- vim znanjem o UI in njihovimi digitalnimi kompeten













                  Cilji     tehnološko izobraževanje  v UI  učiteljev v UI  izobraževanju  (with AI).



                 Nadaljevanje s prejšnje strani  Vzorec (N) – število vklju-  Vključene   čenih raziskav in vzorec (n)   države   – velikost opazovanja  23 dijakov prvega letnika SŠ   Južna   (12–13 let)  Koreja  211 učiteljev OŠ in SŠ  Portugalska  204 ravnateljev in učiteljev   Hongkong  na vodstvenih položajih iz 60   OŠ in SŠ











               Preglednica 1   Avtor in letoVrsta raziskave  Akcijska   Park in   raziskava   Kwon    (2024)  Kvantitativna,   Margarida   neeksperi-  Lucas idr.   mentalna   (2024)  raziskava  Kvantitativna,   Cheng in   neeksperi-  Wang 0   mentalna   (2023)  raziskava








                                                                            195
   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200