Page 195 - Izobraževanje v dobi generativne umetne inteligence
P. 195
Raba umetne inteligence pri učenju in poučevanju v obveznem izobraževanju
Učinkovitost programa v kontekstu kariernega razvoja dijakov Povečanje zanimanja dijakov za tehnologijo Izboljšanje razumevanja dijakov o družbenih vplivih UI Največji učinki pri izboljšanju sposobnosti reševanja problemov z uporabo Pomembna povezava med vsemi tremi konstrukti Višje ravni digitalnih kompetenc (DK) so bile povezane z višjo stopnjo
Ugotovitve Izboljšanje UI-kompetenc dijakov UI odnosu (angl. attitudes) do UI na zaupanje v UI učiteljev mentacijo UI v izobraževanje
Razviti učni načrt za brezplačni tečaj/program o UI, ki bo dijakom ponujen kot izbirna tema pri predmetu Analizirati učinek tečaja/programa na odnos dijakov do tehnologije (orodje PATT) in njihove kompetence, povezane z umetno inteligenco Preučiti povezanost med zaupanjem učiteljev v UI, njiho- vim znanjem o UI in njihovimi digitalnimi kompeten
Cilji tehnološko izobraževanje v UI učiteljev v UI izobraževanju (with AI).
Nadaljevanje s prejšnje strani Vzorec (N) – število vklju- Vključene čenih raziskav in vzorec (n) države – velikost opazovanja 23 dijakov prvega letnika SŠ Južna (12–13 let) Koreja 211 učiteljev OŠ in SŠ Portugalska 204 ravnateljev in učiteljev Hongkong na vodstvenih položajih iz 60 OŠ in SŠ
Preglednica 1 Avtor in letoVrsta raziskave Akcijska Park in raziskava Kwon (2024) Kvantitativna, Margarida neeksperi- Lucas idr. mentalna (2024) raziskava Kvantitativna, Cheng in neeksperi- Wang 0 mentalna (2023) raziskava
195