Page 214 - Meje vedenja
P. 214

Matej Vukovič

                          − izdelovalec oblačil,
                          − pomočnik v biotehniki in oskrbi.
                        − Strokovni center Logatec izvaja dva interna programa nižjega poklic-
                       nega izobraževanja in program srednjega poklicnega izobraževanja:

                          − pomočnik v tehnoloških procesih, matična šola: Strokovni izobraže-
                         valni center Ljubljana;
                          − obdelovalec lesa; matična šola: Šolski center Škofja Loka – Srednja
                         šola za lesarstvo;
                          − avtokaroserist, matična šola: Strokovno izobraževalni center Ljubljana.

                        − Strokovni center Frana  Milčinskega Smlednik,  interna osnovna šola,
                       izvaja osnovnošolski program s prilagojenim programom z nižjim izo-
                       brazbenim standardom.
                        − Strokovni  center  Mladinski  dom  Jarše,  interna  osnovna  šola,  izvaja
                       osnovnošolski program s prilagojenim programom z nižjim izobrazbe-
                       nim standardom.
                        − Strokovni center Veržej, osnovna šola.
                        − Strokovni center Planina, interna osnovna šola z nižjim izobrazbenim
                       standardom. Dislocirana enota Srednje gozdarske in lesarske šole Po-
                       stojna ter Biotehniškega izobraževalnega centra Ljubljana.


                  Interdisciplinarnost in sodelovanje strokovnih centrov z drugimi deležniki
                  Strokovne smernice poudarjajo, da je treba otrokom in mladostnikom s ču-
                  stvenimi in vedenjskimi težavami ter motnjami z ustrezno pomočjo omo-
                  gočiti, da čim dlje ostanejo v svojem lokalnem okolju. Prav tako si je treba
                  prizadevati, da se tisti, ki so trenutno v institucijah, čim prej vrnejo v domače
                  okolje. Ključno je sodelovanje z vzgojno-izobraževalnimi zavodi, s CSD-ji, z
                  družinami otrok in mladostnikov ter drugimi relevantnimi službami in organi,
                  ki obravnavajo to ciljno skupino (Vukovič in Krajnčan, 19).
                    Obravnava otrok in mladostnikov s hudimi stiskami temelji na multidisci-
                  plinarnem pristopu, ki omogoča celovito diagnostiko in podporo. Vanj so
                  vključeni strokovnjaki iz strokovnih centrov, CSD-jev, šol, centrov za duševno
                  zdravje ter po potrebi tudi sodišča in policija (Zavod Republike Slovenije za
                  šolstvo, ).
                    Strokovni delavci strokovnih centrov odnose z drugimi razvijajo s sode-
                  lovanjem s šolami, z učitelji, delodajalci, s CSD-ji, sodišči, centri za duševno
                  zdravje ter z različnimi institucijami, društvi in organizacijami v lokalni skup-
                  nosti (Zavod Republike Slovenije za šolstvo, ).


                  14
   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219