Page 56 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 56
4 Gradniki turističnega povpraševanja in ponudbe
Preglednica 4.1 Strukture anketirancev po spolu, starosti in izobrazbi
Spol Število Delež (%)
Moški 88 42,3
Ženske 120 57,7
Starost Število Delež (%)
Do 20 let 1 0,5
21–30 let 45 21,6
31–40 let 53 25,5
41–50 let 38 18,3
51–60 let 40 19,2
Nad 60 let 31 14,9
Skupaj 208 100,0
Izobrazba Število Delež (%)
Osnovna šola 0 0
Poklicna šola 7 3,4
Srednja šola 57 27,4
Višja šola 40 19,2
Visoka šola, bolonjska 1. stopnja 37 17,8
Univerzitetna izobrazba, bolonjska 2. stopnja 60 28,8
Znanstveni magisterij 6 2,9
Doktorat znanosti, bolonjska 3. stopnja 1 0,5
Skupaj 208 100,0
Uporabljena je bila metoda zbiranja podatkov z odprtokodno apli-
kacijo 1Ka, ki omogoča storitev spletnega anketiranja. Vprašalnik so
izpolnjevali domači turisti, obiskovalci Občine Kranjska Gora.
4.6 Izvedba ankete in struktura anketirancev 4.6
Pri izvedbi anketiranja smo uporabili metodo zbiranja podatkov s
splet nim anketiranjem z aplikacijo 1Ka. Zbrane podatke smo analizira-
li z naslednjimi statističnimi metodami: opisno statistiko (aritmetična
sredina, standardni odklon in rang), regresijsko analizo (vplivanje ene
ali več neodvisnih spremenljivk na odvisno spremenljivko) in korela-
cijsko analizo (soodvisnost med dvema spremenljivkama).
Pri izvedbi ankete je bilo pravilno izpolnjenih 208 anketnih vprašal-
nikov.
Po spolu je bilo moških 42,3 %, žensk pa 57,7 %.
Starostna struktura je bila naslednja: do 20 let 0,5 %, od 21 do 30
let 21,6 %, od 31 do 40 let 25,5 %, od 41 do 50 let 18,3 %, od 51 do 60 let
19,2 %, nad 60 let 14,9 %.
56