Page 433 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 433
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku glasbene umetnosti
Klavir 44,78
Violina
Kljunasta flavta 5,97
Prečna flavta 5,97
Klarinet
Harmonika 14,93
Trobenta 5,97
Viola 10,45
Saksofon 2,99
2,99
Kitara 1,49
Orgle
Petje 16,42
Sodobni ples 2,99
Balet
5,97
1,49
2,99
Slika 6 Strukturni odstotki (f ) učiteljev glede na instrument/ples, ki so ga igrali/plesali
v glasbeni šoli
Da 10,26 89,74
Ne
Slika 7 Strukturni odstotki (f ) učiteljev glede na obiskovanje plesne dejavnosti
Da 64,10
Ne 35,90
Slika 8 Strukturni odstotki (f ) učiteljev glede na petje v pevskem zboru
prtega tipa, zato smo dobili različne odgovore. Nekateri so celo igrali več kot
dva instrumenta in še hodili na ples. Največ učiteljev se je učilo igrati na kla-
vir – teh je bilo 44,78 (30 učiteljev). Drugi najbolj obiskovan pouk instru-
menta je bil pouk kitare, ki se je je učilo igrati kar 16,42 (11 učiteljev) tistih
anketirancev, ki so se formalno glasbeno izobraževali. Kitari je sledila prečna
flavta. Nanjo se je učilo igrati 14,93 (10 učiteljev) vseh, ki so se formalno glas-
beno izobraževali. 10,45-odstotni delež vzorca je obiskoval pouk harmonike.
Po 5,97 (4 učitelji) je obiskovalo pouk violine, kljunaste flavte, klarineta in
petja. Po 2,99 tistih učiteljev, ki so se izobraževali v glasbeni šoli (2 učite-
lja), je obiskovalo pouk trobente, viole, orgel in baleta. Najmanj anketiranih
je obiskovalo pouk saksofona in sodobnega plesa. Pri obeh je bilo le 1,49 (1
učitelj) vpisanih.
Iz slike 7 lahko razberemo strukturne odstotke učiteljev, ki so obiskovali ali
pa še obiskujejo plesne dejavnosti. Izmed 195 anketirancev je pritrdilno od-
govoril 10,26-odstotni delež vzorca anketiranih učiteljev (20 učiteljev). Ostalih
89,74 (175 učiteljev) je odgovorilo, da niso obiskovali plesne dejavnosti.
433
Klavir 44,78
Violina
Kljunasta flavta 5,97
Prečna flavta 5,97
Klarinet
Harmonika 14,93
Trobenta 5,97
Viola 10,45
Saksofon 2,99
2,99
Kitara 1,49
Orgle
Petje 16,42
Sodobni ples 2,99
Balet
5,97
1,49
2,99
Slika 6 Strukturni odstotki (f ) učiteljev glede na instrument/ples, ki so ga igrali/plesali
v glasbeni šoli
Da 10,26 89,74
Ne
Slika 7 Strukturni odstotki (f ) učiteljev glede na obiskovanje plesne dejavnosti
Da 64,10
Ne 35,90
Slika 8 Strukturni odstotki (f ) učiteljev glede na petje v pevskem zboru
prtega tipa, zato smo dobili različne odgovore. Nekateri so celo igrali več kot
dva instrumenta in še hodili na ples. Največ učiteljev se je učilo igrati na kla-
vir – teh je bilo 44,78 (30 učiteljev). Drugi najbolj obiskovan pouk instru-
menta je bil pouk kitare, ki se je je učilo igrati kar 16,42 (11 učiteljev) tistih
anketirancev, ki so se formalno glasbeno izobraževali. Kitari je sledila prečna
flavta. Nanjo se je učilo igrati 14,93 (10 učiteljev) vseh, ki so se formalno glas-
beno izobraževali. 10,45-odstotni delež vzorca je obiskoval pouk harmonike.
Po 5,97 (4 učitelji) je obiskovalo pouk violine, kljunaste flavte, klarineta in
petja. Po 2,99 tistih učiteljev, ki so se izobraževali v glasbeni šoli (2 učite-
lja), je obiskovalo pouk trobente, viole, orgel in baleta. Najmanj anketiranih
je obiskovalo pouk saksofona in sodobnega plesa. Pri obeh je bilo le 1,49 (1
učitelj) vpisanih.
Iz slike 7 lahko razberemo strukturne odstotke učiteljev, ki so obiskovali ali
pa še obiskujejo plesne dejavnosti. Izmed 195 anketirancev je pritrdilno od-
govoril 10,26-odstotni delež vzorca anketiranih učiteljev (20 učiteljev). Ostalih
89,74 (175 učiteljev) je odgovorilo, da niso obiskovali plesne dejavnosti.
433