Page 437 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 437
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku glasbene umetnosti
Preglednica 2 Število in odstotek učiteljev glede na obiskovanje pevskega zbora
in pogostost uporabe IKT med poukom glasbene umetnosti
Obiskovanje pevskega zbora Pogostost uporabe IKT Skupaj
(4)
(1) (2) (3)
0 125
Da Število 28 97 0 0,0 100,00
Ne Delež ()
Skupaj Število 22,4 77,6 0,0 6 70
Delež () 4,7 100,0
Število 0 35 29
Delež () 6 195
0,0 50,0 41,4 3,1 100,0
28 132 29
14,4 67,7 14,9
Opombe Naslovi stolpcev: (1) vsako uro, (2) skoraj vsako uro, (3) redko, (4) nikoli.
V preglednici 2 lahko razberemo, da tisti učitelji, ki so pritrdilno odgovorili,
da so v času svojega izobraževanja obiskovali pevski zbor ali ga obiskujejo še
danes, v 22,4 (28 učiteljev) vsako uro uporabljajo IKT. Kar 77,6 anketiran-
cev (97 učiteljev) skoraj vsako uro uporablja IKT pri pouku glasbene umetno-
sti. Podatki iz preglednice 2 kažejo, da ni nihče odgovoril, da bi redko ali pa
nikoli med urami glasbene umetnosti uporabljal IKT, kljub temu da so obi-
skovali pevski zbor ali pa ga obiskujejo še danes. Podatki iz preglednice nam
kažejo, da tisti učitelji, ki nikoli niso obiskovali pevskega zbora, v 50,0 (35
učiteljev) skoraj vsako uro uporabljajo IKT, nihče pa ni odgovoril, da bi vsako
uro uporabljal IKT.
Vrednost χ2 je statistično pomembna na ravni α = 0,000 (χ2 = 83,230; g
= 3) in to nam prikazuje statistično pomembne razlike glede na obiskova-
nje pevskega zbora ter uporabo IKT med poukom glasbene umetnosti. Po-
datki kažejo, da imata 2 celici v tabeli vrednost manj kot 5, zato smo preverili
tudi razmerje verjetij, ki pa je statistično pomembno na ravni α = 0,000 (χ2
= 101,911; g = 3). Vrednost χ2 nam kaže, da so statistično pomembne razlike,
vendar nam tudi tukaj podatki iz preglednice 2 prikazujejo ravno obratno,
zato lahko del hipoteze 1, ki pravi, da tisti učitelji, ki se niso aktivno ukvarjali s
petjem v pevskem zboru, pri pouku glasbene umetnosti pogosteje uporab-
ljajo IKT, ovržemo.
Podatki iz preglednice 3 prikazujejo, da so vsi učitelji, ki so odgovorili, da
so obiskovali plesno dejavnost ali jo obiskujejo še danes, označili, da vsako
uro uporabljajo IKT pri pouku glasbene umetnosti. Od tistih, ki so bili ali so
člani plesne dejavnosti, po podatkih iz preglednice 3 nihče ni odgovoril, da bi
skoraj vsako uro, redko ali nikoli uporabljal IKT med poukom glasbene ume-
tnosti. Izmed učiteljev, ki so označili, da niso obiskovali plesne dejavnosti, jih
po podatkih iz preglednice 4,6 (8 učiteljev) IKT uporablja vsako uro, 75,4
437
Preglednica 2 Število in odstotek učiteljev glede na obiskovanje pevskega zbora
in pogostost uporabe IKT med poukom glasbene umetnosti
Obiskovanje pevskega zbora Pogostost uporabe IKT Skupaj
(4)
(1) (2) (3)
0 125
Da Število 28 97 0 0,0 100,00
Ne Delež ()
Skupaj Število 22,4 77,6 0,0 6 70
Delež () 4,7 100,0
Število 0 35 29
Delež () 6 195
0,0 50,0 41,4 3,1 100,0
28 132 29
14,4 67,7 14,9
Opombe Naslovi stolpcev: (1) vsako uro, (2) skoraj vsako uro, (3) redko, (4) nikoli.
V preglednici 2 lahko razberemo, da tisti učitelji, ki so pritrdilno odgovorili,
da so v času svojega izobraževanja obiskovali pevski zbor ali ga obiskujejo še
danes, v 22,4 (28 učiteljev) vsako uro uporabljajo IKT. Kar 77,6 anketiran-
cev (97 učiteljev) skoraj vsako uro uporablja IKT pri pouku glasbene umetno-
sti. Podatki iz preglednice 2 kažejo, da ni nihče odgovoril, da bi redko ali pa
nikoli med urami glasbene umetnosti uporabljal IKT, kljub temu da so obi-
skovali pevski zbor ali pa ga obiskujejo še danes. Podatki iz preglednice nam
kažejo, da tisti učitelji, ki nikoli niso obiskovali pevskega zbora, v 50,0 (35
učiteljev) skoraj vsako uro uporabljajo IKT, nihče pa ni odgovoril, da bi vsako
uro uporabljal IKT.
Vrednost χ2 je statistično pomembna na ravni α = 0,000 (χ2 = 83,230; g
= 3) in to nam prikazuje statistično pomembne razlike glede na obiskova-
nje pevskega zbora ter uporabo IKT med poukom glasbene umetnosti. Po-
datki kažejo, da imata 2 celici v tabeli vrednost manj kot 5, zato smo preverili
tudi razmerje verjetij, ki pa je statistično pomembno na ravni α = 0,000 (χ2
= 101,911; g = 3). Vrednost χ2 nam kaže, da so statistično pomembne razlike,
vendar nam tudi tukaj podatki iz preglednice 2 prikazujejo ravno obratno,
zato lahko del hipoteze 1, ki pravi, da tisti učitelji, ki se niso aktivno ukvarjali s
petjem v pevskem zboru, pri pouku glasbene umetnosti pogosteje uporab-
ljajo IKT, ovržemo.
Podatki iz preglednice 3 prikazujejo, da so vsi učitelji, ki so odgovorili, da
so obiskovali plesno dejavnost ali jo obiskujejo še danes, označili, da vsako
uro uporabljajo IKT pri pouku glasbene umetnosti. Od tistih, ki so bili ali so
člani plesne dejavnosti, po podatkih iz preglednice 3 nihče ni odgovoril, da bi
skoraj vsako uro, redko ali nikoli uporabljal IKT med poukom glasbene ume-
tnosti. Izmed učiteljev, ki so označili, da niso obiskovali plesne dejavnosti, jih
po podatkih iz preglednice 4,6 (8 učiteljev) IKT uporablja vsako uro, 75,4
437