Page 432 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 432
bara Kopačin in Mateja Verdir
1. razred 31,79
2. razred 17,95
3. razred
4. razred 20,51
5. razred 10,26
Kombinirani pouk 10,26
9,23
Slika 3 Strukturni odstotki (f ) učiteljev glede na razred, v katerem poučujejo v šolskem
letu 2016/2017
Da 34,36
Ne 65,64
Slika 4 Strukturni odstotki (f ) učiteljev glede na obiskovanje glasbene šole v času
svojega izobraževanja
Predšolska glasbena vzgoja 8,96 50,75
Glasbena pripravnica
Glasba 4,48 82,09
Plesna pripravnica 4,48
Ples
Slika 5 Strukturni odstotki (f ) učiteljev glede na obiskovanje izobraževalnih programov
v glasbeni šoli
učiteljev ali 10,26-odstotni delež) anketiranih učiteljev poučuje v četrtem in
petem razredu, nekaj (9,23-odstotni delež ali 18 učiteljev) pa je bilo takšnih,
ki poučujejo v kombiniranem oddelku.
Iz slike 4 lahko razberemo, da je glasbeno šolo obiskovalo 67 anketiranih
učiteljev ali 34,36-odstotni delež vzorca. 128 učiteljev ali 65,6-odstotni delež
vzorca glasbene šole v času svojega izobraževanja ni obiskoval.
Iz slike 5 lahko razberemo strukturne odstotke učiteljev, in sicer glede na
to, katere programe so obiskovali v glasbeni šoli. Pri tem vprašanju je bilo
možnih več odgovorov, saj se v glasbeni šoli lahko obiskuje več kot en pro-
gram. Kar 82,09 anketirancev, od tistih, ki so v času izobraževanja obisko-
vali glasbeno šolo (55 učiteljev), jih je odgovorilo, da je obiskovalo program
Glasba. V tem programu se posamezniki odločijo za igranje na instrument,
kar lahko traja največ 8 let. 50,75 tistih učiteljev, ki so se formalno glasbeno
izobraževali (34 učiteljev) je odgovorilo, da je obiskovalo Glasbeno priprav-
nico. 8,96 (6 učiteljev) se jih je vpisalo že na Predšolsko glasbeno vzgojo,
kjer so se seznanili z instrumenti. Enak delež vzorca, 4,48 anketirancev (3
učitelji), je obiskoval Plesno pripravnico in program Ples.
Slika 6 nam prikazuje, katere instrumente so učitelji v času svojega izobra-
ževanja igrali v glasbeni šoli in katere plese so plesali. Vprašanje je bilo od-
432
1. razred 31,79
2. razred 17,95
3. razred
4. razred 20,51
5. razred 10,26
Kombinirani pouk 10,26
9,23
Slika 3 Strukturni odstotki (f ) učiteljev glede na razred, v katerem poučujejo v šolskem
letu 2016/2017
Da 34,36
Ne 65,64
Slika 4 Strukturni odstotki (f ) učiteljev glede na obiskovanje glasbene šole v času
svojega izobraževanja
Predšolska glasbena vzgoja 8,96 50,75
Glasbena pripravnica
Glasba 4,48 82,09
Plesna pripravnica 4,48
Ples
Slika 5 Strukturni odstotki (f ) učiteljev glede na obiskovanje izobraževalnih programov
v glasbeni šoli
učiteljev ali 10,26-odstotni delež) anketiranih učiteljev poučuje v četrtem in
petem razredu, nekaj (9,23-odstotni delež ali 18 učiteljev) pa je bilo takšnih,
ki poučujejo v kombiniranem oddelku.
Iz slike 4 lahko razberemo, da je glasbeno šolo obiskovalo 67 anketiranih
učiteljev ali 34,36-odstotni delež vzorca. 128 učiteljev ali 65,6-odstotni delež
vzorca glasbene šole v času svojega izobraževanja ni obiskoval.
Iz slike 5 lahko razberemo strukturne odstotke učiteljev, in sicer glede na
to, katere programe so obiskovali v glasbeni šoli. Pri tem vprašanju je bilo
možnih več odgovorov, saj se v glasbeni šoli lahko obiskuje več kot en pro-
gram. Kar 82,09 anketirancev, od tistih, ki so v času izobraževanja obisko-
vali glasbeno šolo (55 učiteljev), jih je odgovorilo, da je obiskovalo program
Glasba. V tem programu se posamezniki odločijo za igranje na instrument,
kar lahko traja največ 8 let. 50,75 tistih učiteljev, ki so se formalno glasbeno
izobraževali (34 učiteljev) je odgovorilo, da je obiskovalo Glasbeno priprav-
nico. 8,96 (6 učiteljev) se jih je vpisalo že na Predšolsko glasbeno vzgojo,
kjer so se seznanili z instrumenti. Enak delež vzorca, 4,48 anketirancev (3
učitelji), je obiskoval Plesno pripravnico in program Ples.
Slika 6 nam prikazuje, katere instrumente so učitelji v času svojega izobra-
ževanja igrali v glasbeni šoli in katere plese so plesali. Vprašanje je bilo od-
432