Page 436 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 436
bara Kopačin in Mateja Verdir

Preglednica 1 Število in delež učiteljev glede na obiskovanje glasbene šole in pogostost
uporabe IKT med poukom glasbene umetnosti

Obiskovanje glasbena šola Pogostost uporabe IKT Skupaj
(4)
(1) (2) (3)
0 67
Da Število 28 39 0 0,0 100,00
Ne Delež ()
Skupaj Število 41,8 58,2 0,0 6 128
Delež () 4,7 100,0
Število 0 93 29
Delež () 6 195
0,0 72,7 22,7 3,1 100,0

28 132 29

14,4 67,7 14,9

Opombe Naslovi stolpcev: (1) vsako uro, (2) skoraj vsako uro, (3) redko, (4) nikoli.

sti. Računalnik in dostop do interneta nima 1,54  anketirancev (3 učitelji).
4,62-odstotni delež anketirancev (devet učiteljev) je označil, da pogreša še
kaj drugega v razredu, na primer predvajalnik mp3/mp4 in zvočnike.

Rezultati in interpretacija

V preglednici 1 lahko vidimo, da so prikazane razlike med tistimi učitelji, ki
so obiskovali glasbeno šolo, in med tistimi, ki niso obiskovali glasbene šole
v času svojega formalnega izobraževanja. Podatki kažejo, da kar 41,8  an-
ketirancev (28 učiteljev), ki so potrdili, da so obiskovali glasbeno šolo, vsako
uro uporablja IKT med poukom glasbene umetnosti. Na sliki je vidno, da naj
bi ostalih 58,2  anketirancev (39 učiteljev), ki so odgovorili, da so obiskovali
glasbeno šolo, odgovorilo, da skoraj vsako uro uporabljajo IKT med poukom.
Po podatkih iz preglednice 1 prav nihče od 67 učiteljev, ki so obiskovali glas-
beno šolo, ni odgovoril, da bi redko ali nikoli uporabljal IKT med poukom glas-
bene umetnosti. Tisti učitelji, ki niso nikoli obiskovali glasbene šole, pa so s
72,7  (93 učiteljev) odgovorili, da skoraj vsako uro uporabljajo IKT. 22,7  (29
učiteljev) jih je odgovorilo, da redko uporablja IKT, 4,7  (6 učiteljev) pa jih je
odgovorilo, da IKT sploh ne uporabljajo.

Vrednost χ2 je statistično pomembna na ravni α = 0,000 (χ2 = 73,169; g = 3)
in to nam prikazuje statistično pomembne razlike glede na obiskovanje glas-
bene šole in uporabo IKT med poukom glasbene umetnosti. Podatki kažejo,
da imata 2 celici v tabeli vrednost manj kot 5, zato smo preverili tudi razmerje
verjetij, ki pa je statistično pomembno na ravni α = 0,000 (χ2 = 90,683; g =
3). Vrednost χ2 nam kaže, da so statistično pomembne razlike, vendar nam
podatki iz preglednice 1 prikazujejo ravno obratno, zato lahko del hipoteze
1, ki pravi, da tisti učitelji, ki niso obiskovali formalnega glasbenega izobraže-
vanja, pri pouku glasbene umetnosti pogosteje uporabljajo IKT, ovržemo.

436
   431   432   433   434   435   436   437   438   439   440   441