Page 436 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 436
bara Kopačin in Mateja Verdir
Preglednica 1 Število in delež učiteljev glede na obiskovanje glasbene šole in pogostost
uporabe IKT med poukom glasbene umetnosti
Obiskovanje glasbena šola Pogostost uporabe IKT Skupaj
(4)
(1) (2) (3)
0 67
Da Število 28 39 0 0,0 100,00
Ne Delež ()
Skupaj Število 41,8 58,2 0,0 6 128
Delež () 4,7 100,0
Število 0 93 29
Delež () 6 195
0,0 72,7 22,7 3,1 100,0
28 132 29
14,4 67,7 14,9
Opombe Naslovi stolpcev: (1) vsako uro, (2) skoraj vsako uro, (3) redko, (4) nikoli.
sti. Računalnik in dostop do interneta nima 1,54 anketirancev (3 učitelji).
4,62-odstotni delež anketirancev (devet učiteljev) je označil, da pogreša še
kaj drugega v razredu, na primer predvajalnik mp3/mp4 in zvočnike.
Rezultati in interpretacija
V preglednici 1 lahko vidimo, da so prikazane razlike med tistimi učitelji, ki
so obiskovali glasbeno šolo, in med tistimi, ki niso obiskovali glasbene šole
v času svojega formalnega izobraževanja. Podatki kažejo, da kar 41,8 an-
ketirancev (28 učiteljev), ki so potrdili, da so obiskovali glasbeno šolo, vsako
uro uporablja IKT med poukom glasbene umetnosti. Na sliki je vidno, da naj
bi ostalih 58,2 anketirancev (39 učiteljev), ki so odgovorili, da so obiskovali
glasbeno šolo, odgovorilo, da skoraj vsako uro uporabljajo IKT med poukom.
Po podatkih iz preglednice 1 prav nihče od 67 učiteljev, ki so obiskovali glas-
beno šolo, ni odgovoril, da bi redko ali nikoli uporabljal IKT med poukom glas-
bene umetnosti. Tisti učitelji, ki niso nikoli obiskovali glasbene šole, pa so s
72,7 (93 učiteljev) odgovorili, da skoraj vsako uro uporabljajo IKT. 22,7 (29
učiteljev) jih je odgovorilo, da redko uporablja IKT, 4,7 (6 učiteljev) pa jih je
odgovorilo, da IKT sploh ne uporabljajo.
Vrednost χ2 je statistično pomembna na ravni α = 0,000 (χ2 = 73,169; g = 3)
in to nam prikazuje statistično pomembne razlike glede na obiskovanje glas-
bene šole in uporabo IKT med poukom glasbene umetnosti. Podatki kažejo,
da imata 2 celici v tabeli vrednost manj kot 5, zato smo preverili tudi razmerje
verjetij, ki pa je statistično pomembno na ravni α = 0,000 (χ2 = 90,683; g =
3). Vrednost χ2 nam kaže, da so statistično pomembne razlike, vendar nam
podatki iz preglednice 1 prikazujejo ravno obratno, zato lahko del hipoteze
1, ki pravi, da tisti učitelji, ki niso obiskovali formalnega glasbenega izobraže-
vanja, pri pouku glasbene umetnosti pogosteje uporabljajo IKT, ovržemo.
436
Preglednica 1 Število in delež učiteljev glede na obiskovanje glasbene šole in pogostost
uporabe IKT med poukom glasbene umetnosti
Obiskovanje glasbena šola Pogostost uporabe IKT Skupaj
(4)
(1) (2) (3)
0 67
Da Število 28 39 0 0,0 100,00
Ne Delež ()
Skupaj Število 41,8 58,2 0,0 6 128
Delež () 4,7 100,0
Število 0 93 29
Delež () 6 195
0,0 72,7 22,7 3,1 100,0
28 132 29
14,4 67,7 14,9
Opombe Naslovi stolpcev: (1) vsako uro, (2) skoraj vsako uro, (3) redko, (4) nikoli.
sti. Računalnik in dostop do interneta nima 1,54 anketirancev (3 učitelji).
4,62-odstotni delež anketirancev (devet učiteljev) je označil, da pogreša še
kaj drugega v razredu, na primer predvajalnik mp3/mp4 in zvočnike.
Rezultati in interpretacija
V preglednici 1 lahko vidimo, da so prikazane razlike med tistimi učitelji, ki
so obiskovali glasbeno šolo, in med tistimi, ki niso obiskovali glasbene šole
v času svojega formalnega izobraževanja. Podatki kažejo, da kar 41,8 an-
ketirancev (28 učiteljev), ki so potrdili, da so obiskovali glasbeno šolo, vsako
uro uporablja IKT med poukom glasbene umetnosti. Na sliki je vidno, da naj
bi ostalih 58,2 anketirancev (39 učiteljev), ki so odgovorili, da so obiskovali
glasbeno šolo, odgovorilo, da skoraj vsako uro uporabljajo IKT med poukom.
Po podatkih iz preglednice 1 prav nihče od 67 učiteljev, ki so obiskovali glas-
beno šolo, ni odgovoril, da bi redko ali nikoli uporabljal IKT med poukom glas-
bene umetnosti. Tisti učitelji, ki niso nikoli obiskovali glasbene šole, pa so s
72,7 (93 učiteljev) odgovorili, da skoraj vsako uro uporabljajo IKT. 22,7 (29
učiteljev) jih je odgovorilo, da redko uporablja IKT, 4,7 (6 učiteljev) pa jih je
odgovorilo, da IKT sploh ne uporabljajo.
Vrednost χ2 je statistično pomembna na ravni α = 0,000 (χ2 = 73,169; g = 3)
in to nam prikazuje statistično pomembne razlike glede na obiskovanje glas-
bene šole in uporabo IKT med poukom glasbene umetnosti. Podatki kažejo,
da imata 2 celici v tabeli vrednost manj kot 5, zato smo preverili tudi razmerje
verjetij, ki pa je statistično pomembno na ravni α = 0,000 (χ2 = 90,683; g =
3). Vrednost χ2 nam kaže, da so statistično pomembne razlike, vendar nam
podatki iz preglednice 1 prikazujejo ravno obratno, zato lahko del hipoteze
1, ki pravi, da tisti učitelji, ki niso obiskovali formalnega glasbenega izobraže-
vanja, pri pouku glasbene umetnosti pogosteje uporabljajo IKT, ovržemo.
436