Page 346 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 346
aša Dolenc Orbanić, Petra Furlan in Nastja Cotič

Preglednica 12 Rezultati Mann-Whitneyevega U-preizkusa za trditve tretje skupine

Trditve Letnik R Mann-Whitney
Up

Učenje naravoslovja z IKT spodbuja ustvarjalnost. . letnik , , ,
, , ,
. letnik , , ,
,
Učenje naravoslovja z IKT spodbuja kritično mi- . letnik ,
šljenje. . letnik ,

Učenje naravoslovja z IKT spodbuja timsko delo in . letnik

izmenjavo mnenj med vrstniki. . letnik

Preglednica 13 Stališča študentov do negativnega vpliva uporabe IKT pri pouku
naravoslovja (f )

Trditve Letnik () () () () ()

Uporaba IKT pri pouku naravo- . letnik , , , , ,
,
slovja je časovno potratna. . letnik , , , , ,
,
Pri poučevanju naravoslovja z IKT . letnik , , , , ,
imamo manjši nadzor nad učenci. . letnik ,
, , , ,

Uporaba IKT lahko nadomesti iz- . letnik , , , ,
,
kušenjsko učenje. . letnik , , ,

Opombe Naslovi stolpcev: (1) sploh se ne strinjam, (2) se ne strinjam, (3) se strinjam, (4) po-
polnoma se strinjam, (5) ni odgovora.

študentje 1. letnika (69,2 ) kot študentje 4. letnika (50,0 ) z njo v večini stri-
njajo.

Pri drugi trditvi nas je zanimalo stališče do pozitivnih vplivov učenja nara-
voslovja z IKT na razvijanje kritičnega mišljenja. 51,3  študentov 1. letnika in
57,5  študentov 4. letnika se s trditvijo strinja.

Z zadnjo trditvijo iz te skupine smo izpostavili, da učenje naravoslovja z
IKT spodbuja timsko delo in izmenjavo mnenj med vrstniki. Tudi v tem pri-
meru so imeli študentje obeh letnikov podobna stališča in so se s trditvijo
večinoma strinjali (1. letnik: 46,2 ; 4. letnik: 57,5 ). Pri vprašanjih te skupine
se niso pokazale statistično značilne razlike (preglednica 12).

Pri zadnji skupini trditev smo se omejili na negativni vpliv uporabe IKT
pri pouku naravoslovja (preglednica 13). Prvotno nas je zanimalo stališče do
časovne potratnosti uporabe IKT pri pouku naravoslovja. Večina študentov
obeh letnikov (1. letnik: 69,2 ; 4. letnik: 62,5 ) se s trditvijo ni strinjala.

Nato nas je zanimalo, ali imamo pri poučevanju naravoslovja z uporabo IKT
manjši nadzor nad učenci. Največ študentov 1. letnika (48,7 ) se s trditvijo
ni strinjalo, nekoliko manjši delež (35,9 ) se je s trditvijo strinjal. Študentje

346
   341   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351