Page 282 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 282
bara Baloh in Majda Cencič

Kroflič, Robi. 2011. »Umetniški jeziki kot osrednji medij pedagogika poslušanja
(Reggio Emilia – nova paradigma predšolske vzgoje ali zgolj metodična
inovacija?).« http://www2.arnes.si/ rkrofl1/Teksti/Kroflic-clanek
-reggi20Emilia20sept2011.pdf

Kužnik, Lea. 2008. »Teoretična izhodišča za načrtovanje sodobnega muzeja za
otroke.« Sodobna pedagogika 59 (2): 202–213.

Lamparelli, Claudio, ur. 2008. Montessori: educare alla libertà. Milano: Monda-
dori.

Lillard, Angeline S. 2005. Montessori: The Science behind the Genius. New York:
Oxford University Press.

LPA. 2009. Green School Primer. Mulgrave: Images Publishing.
Mallaguzzi, Loris. 1998. »History, Ideas, and Basic Philosophy: An Interview with

Lella Gandini.« V The Hundred Languages of Children: The Reggio Emilia
Approach – Advanced Reflections, ur. Carolyn Edwards, Lella Gandini in Ge-
orge Forman, 49–98. London: Ablex.
Marentič Požarnik, Barica, Lidija Magajna, in Cirila Peklaj. 1995. Izzivi raznolikosti:
stili spoznavanja, učenja, mišljenja. Nova Gorica: Educa.
Medveš, Zdenko. 1993. »Pedagoški nazori Jana Amosa Komenskega med Slo-
venci.« V Jan Amos Komenský: češki humanist na poti k boljšanju reči člove-
ških, ur. Jaroslav Pánek, 9–21. Nova Gorica: Educa.
Nicholson, Eleanor. 2005. »The School Building as Third Teacher.« V Children’s
Space, ur. Mark Dudek, 44–65. New York: Routledge.
OECD. 2013. Innovative Learning Environments. Pariz: OECD.
Pallasmaa, Juhani. 2007. Oči kože: arhitektura in čuti. Ljubljana: Studia humani-
tatis.
Pallasmaa, Juhani. 2017. Utelešena podoba: imaginacija in imaginarij v arhitek-
turi. Ljubljana: Studia humanitatis.
Pestalozzi, Johann Heinrich. 1890. Wie Gertrud ihre Kinder lehrt: Ein Versuch, den
Müttern Anleitung zu geben, ihre Kinder selbst zu unterrichten – in Briefen.
Leipzig: Reclam.
Podgoršek, Saša. 2016. »Razširitev učnega okolja ob podpori informacijske in
komunikacijske tehnologije pri pouku tujih jezikov.« Doktorska disertacija,
Univerza na Primorskem.
Podhostnik, Karel. 1980. Didaktika. Ljubljana: Univerza Edvarda Kardelja v Ljub-
ljani.
Poljak, Vladimir. 1975. »Organizacija pouka.« V Pedagogika II, ur. Ljubomir Kr-
neta, Nikola Potkonjak, Vlado Schmidt, Petar Šimleša in Franček Šafar, 469–
527. Ljubljana: Državna založba Slovenije.
Protner, Edvard, in Vladimir Wakounig. 2007. »Podobe reformske pedagogike:
uvodna razprava.« Sodobna pedagogika 58 (4): 6–22.
Rinaldi, Carla. 2016. Il dialogo con Reggio Emilia: ascoltare, ricercare e apprendere.
Reggio Emilia: Reggio Children.

282
   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287