Page 263 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 263
Matrika inovativnega zgodnjega gibalnega poučevanja

razvoja vzgojiteljev, učiteljev in ravnateljev: evalvacija vzgoje in izobraže-
vanja v RS.« Pedagoški inštitut, Ljubljana.
European Commission. 2013. »Supporting Teacher Competence Development
for Better Learning Outcomes.« http://ec.europa.eu/education/policy/
school/doc/teachercomp_en.pdf
Fullan, Michael, in Andy Hargreaves. 2000. Za kaj se je vredno boriti v naši šoli.
Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Hargreaves, Andy. 2003. Teaching in the Knowledge Society: Education in the Age
of Insecurity. Maidenhead: Open University Press.
Hmelak, Maja. 2012. »Profesionalni razvoj vzgojiteljev predšolskih otrok.« Dok-
torska disertacija, Univerza v Mariboru.
Hummel, Albert. 2007. »Bewegung, Spiel und Sport fur Kinder-organisatorische
und pädagogische Aspekte.« Schorndorf 56:35–39.
Gabrijelčič Blenkuš, Mojca. 2013. »Prekomerna prehranjenost in debelost pri
otrocih in mladostnikih v Sloveniji.« Gradivo za Odbor DZ RS za zdravstvo,
Inštitut za varovanje zdravja, Ljubljana.
Gallahue, David L., in John C. Ozmun. 2011. Motor Development: Infants, Chil-
dren, Adolescents, Adults. Boston: McGraw-Hill.
Javornik Krečič, Marija. 2008. Pomen učiteljevega profesionalnega razvoja za
pouk. Ljubljana: I2 družba za založništvo, izobraževanje in raziskovanje.
Jorgenson, Olaf. 2006. »Why Curriculum Change is Difficult and Necessary.« In-
dependent School 6 (4): 66–79.
Kolb, David. A. 1984. Experiential Learning: Experience as the Source of Learning
and Development. Engelwood Clifs, NJ: Prentice Hall.
Krakow, Eve. 2011. Physical Activity in Early Childhood: Setting the Stage for Li-
feling Healthy Habits. Parenting Series. Montréal: Centre of Excellence for
Early Childhood Development.
Likar, Borut. 2013. Innovation Management. Ljubljana: Corona plus.
Malina, Robert M., Claude Bouchard in Oded Bar-Or. 2004. Growth, Maturation,
and Physical Activity. Champaign, IL: Human Kinetics.
Marentič Požarnik, Barica. 2000. Psihologija učenja in pouka. Ljubljana: DZS.
———. 2007. »Čemu potrebujemo širši dogovor o temeljnih učiteljevih zmo-
žnostih/kompetencah.« Vzgoja in izobraževanje 38 (5): 44–50.
Matejek, Črt, in Jurij Planinšec. 2010. »Gibalne sposobnosti otrok.« V Otroci po-
trebujemo gibanje, ur. Boštjan Šimunič, Tadeja Volmut in Rado Pišot, 45–53.
Koper: Annales.
OECD. 2011. Preparing Teachers and Developing School Leaders for 21st Century:
Lessons from around the World. Pariz: OECD.
———. 2012. Teaching Practices and Pedagogical Innovation: Evidence from TA-
LIS. Pariz: OECD.
Pišot Rado. 2012. »Lifelong Competency Model of Motor Development.« Kine-
siologia Slovenica 18 (3): 35–46.
Pišot, Rado, in Planinšec Jurij. 2010. Struktura motorike v zgodnjem otroštvu: gi-

263
   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268