Page 62 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani / The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, leto 13, zvezek 27 / Year 13, Issue 27, 2017
P. 62
SBENOPEDAGOŠKI ZBORNIK, 27. zvezek
Colwell, R. (2002). Assessment’s potential in music education. V R. Colwell in C.
Richardson, (ur.), The new handbook on research on music teaching and learning.
Reston, VA: MENC, str. 1128–1158.
Devjak, T., Polak, A. (2007). Nadaljnje izobra evanje in usposabljanje delavcev v vzgoji
in izobra evanju, Ljubljana: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta.
Elliott, D. (1995). Music Matters: A New Philosophy of Music Education. New York:
Oxford University Press.
Fautley, M. (2010). Assessment in Music Education. Oxford: Oxford University Press.
Green, L. (2006). Popular Music Education in and for Itself, and for other Music: Current
Research in the Classroom. International Journal of Music Education, let. 24, št. 2, str.
101-118.
Hallam, S. (2010). The power of music: Its impact on the intellectual, social and personal
development of children and young people. International Journal of Music Education,
let. 28 , št. 3, str. 269–290.
Holcar Brunauer, A. (2013). Preverjanje in ocenjevanje pri glasbeni vzgoji v osnovni
šoli: doktorska disertacija. Ljubljana: Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani.
Lamont, A., Hargreaves, D., Marshall, N., Tarrant, M. (2003). Young people’s music in
and out of school. British Journal of Music Education, let. 20, št. 3, str. 229-241.
Mala glasbena šola I, II, pripravnica (1986). Ljubljana: Zavod RS za šolstvo. Iz
osebnega arhiva Brede Oblak.
Program ivljenja in dela osnovne šole 2. zvezek Jezikovno-umetnostno vzgojno
izobra evalno podroèje (1984). Iz osebnega arhiva Brede Oblak.
Rotar Pance, B. (1999). Raziskava motivacijske naravnanosti uèiteljev za
vzgojno-izobra evalno delo na podroèju glasbe. Glasbeno-pedagoški zbornik Akademije
za glasbo, zv. 3, str. 38–55.
Rotar Pance, B. (2002, Vizualizacija v glasbenih slikanicah Brede Oblak.
Glasbeno-pedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani, zv. 4, str. 26–33.
Oblak, 1995). Izvor in pojmovanje strukture uènega naèrta za splošni glasbeni pouk.
Glasbeno-pedagoški zbornik Akademije za glasbo, zv. 1, str. 17–27.
Program ivljenja in dela osnovne šole 2. zvezek, jezikovno-umetnostno vzgojno
izobra evalno podroèje (uèni naèrti) (1984). Ljubljana: Zavod SR Slovenije za šolstvo.
Razdevšek Puèko, C. (1999). Psihološka utemeljitev opisnega ocenjevanja znanja v
prvem obdobju devetletke (1999). Psihološka obzorja, let. 8, št. 4, str. 37–43.
Razdevšek Puèko, (2002). Didaktièna zbirka za pouk glasbene vzgoje v osnovni šoli
avtorice Brede Oblak spodbuja uèitelje k pouèevanju v skladu s sodobnimi psihološkimi
spoznanji o uèenju in pouèevanju. Glasbeno-pedagoški zbornik Akademije za glasbo v
Ljubljani, zv. 4, str. 7–15.
62
Colwell, R. (2002). Assessment’s potential in music education. V R. Colwell in C.
Richardson, (ur.), The new handbook on research on music teaching and learning.
Reston, VA: MENC, str. 1128–1158.
Devjak, T., Polak, A. (2007). Nadaljnje izobra evanje in usposabljanje delavcev v vzgoji
in izobra evanju, Ljubljana: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta.
Elliott, D. (1995). Music Matters: A New Philosophy of Music Education. New York:
Oxford University Press.
Fautley, M. (2010). Assessment in Music Education. Oxford: Oxford University Press.
Green, L. (2006). Popular Music Education in and for Itself, and for other Music: Current
Research in the Classroom. International Journal of Music Education, let. 24, št. 2, str.
101-118.
Hallam, S. (2010). The power of music: Its impact on the intellectual, social and personal
development of children and young people. International Journal of Music Education,
let. 28 , št. 3, str. 269–290.
Holcar Brunauer, A. (2013). Preverjanje in ocenjevanje pri glasbeni vzgoji v osnovni
šoli: doktorska disertacija. Ljubljana: Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani.
Lamont, A., Hargreaves, D., Marshall, N., Tarrant, M. (2003). Young people’s music in
and out of school. British Journal of Music Education, let. 20, št. 3, str. 229-241.
Mala glasbena šola I, II, pripravnica (1986). Ljubljana: Zavod RS za šolstvo. Iz
osebnega arhiva Brede Oblak.
Program ivljenja in dela osnovne šole 2. zvezek Jezikovno-umetnostno vzgojno
izobra evalno podroèje (1984). Iz osebnega arhiva Brede Oblak.
Rotar Pance, B. (1999). Raziskava motivacijske naravnanosti uèiteljev za
vzgojno-izobra evalno delo na podroèju glasbe. Glasbeno-pedagoški zbornik Akademije
za glasbo, zv. 3, str. 38–55.
Rotar Pance, B. (2002, Vizualizacija v glasbenih slikanicah Brede Oblak.
Glasbeno-pedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani, zv. 4, str. 26–33.
Oblak, 1995). Izvor in pojmovanje strukture uènega naèrta za splošni glasbeni pouk.
Glasbeno-pedagoški zbornik Akademije za glasbo, zv. 1, str. 17–27.
Program ivljenja in dela osnovne šole 2. zvezek, jezikovno-umetnostno vzgojno
izobra evalno podroèje (uèni naèrti) (1984). Ljubljana: Zavod SR Slovenije za šolstvo.
Razdevšek Puèko, C. (1999). Psihološka utemeljitev opisnega ocenjevanja znanja v
prvem obdobju devetletke (1999). Psihološka obzorja, let. 8, št. 4, str. 37–43.
Razdevšek Puèko, (2002). Didaktièna zbirka za pouk glasbene vzgoje v osnovni šoli
avtorice Brede Oblak spodbuja uèitelje k pouèevanju v skladu s sodobnimi psihološkimi
spoznanji o uèenju in pouèevanju. Glasbeno-pedagoški zbornik Akademije za glasbo v
Ljubljani, zv. 4, str. 7–15.
62