Page 107 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani / The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, leto 10, zvezek 21 / Year 10, Issue 21, 2014
P. 107
rej Misson, MOŠKI ZBORI SAMA VREMŠAKA IN NJEGOVO DELOVANJE V KAMNIŠKI LIRI
Slika 22: Zaèetek enostavne priredbe Voznice
Vir: Arhiv Lire.
Morda z Liro najpogosteje pojemo te tri priredbe koroških ljudskih Sama Vremšaka: Ana
sama rieè me griva, Bom pa zlezel na èešnjo ter Ko bi Zilo noj Dravco. Bom pa zlezel na
èešnjo in Ko bi Zilo noj Dravco sta pisani za visoki bariton solo in spremljavo moškega
zbora. Obe imata tudi odseka s samostojnim moškim zborom. Pisani sta v tradicionalni,
tonalni harmoniji in ljudskem slogu.
Slika 23: Zaèetek priredbe koroške ljudske Bom pa zlezel na èešnjo za visoki bariton solo in moški
zbor
Slika 24: Zaèetek priredbe priljubljene koroške pesmi Ko bi Zilo noj Dravco za visoki bariton in
moški zbor
107
Slika 22: Zaèetek enostavne priredbe Voznice
Vir: Arhiv Lire.
Morda z Liro najpogosteje pojemo te tri priredbe koroških ljudskih Sama Vremšaka: Ana
sama rieè me griva, Bom pa zlezel na èešnjo ter Ko bi Zilo noj Dravco. Bom pa zlezel na
èešnjo in Ko bi Zilo noj Dravco sta pisani za visoki bariton solo in spremljavo moškega
zbora. Obe imata tudi odseka s samostojnim moškim zborom. Pisani sta v tradicionalni,
tonalni harmoniji in ljudskem slogu.
Slika 23: Zaèetek priredbe koroške ljudske Bom pa zlezel na èešnjo za visoki bariton solo in moški
zbor
Slika 24: Zaèetek priredbe priljubljene koroške pesmi Ko bi Zilo noj Dravco za visoki bariton in
moški zbor
107