Page 119 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 119
Dejavniki srednješolskega gostinsko turističnega izobraževanja 7.5
Preglednica 7.2 Regresijska analiza varnosti zaposlitve
Spremenljivke Varnost zaposlitve 1 Varnost zaposlitve 2
Vrednost t-statistika Sig. Vrednost t-statistika Sig.
(B) (B)
Konstanta −1,576 2,022 0,000 −1,218 −2,294 0,000
Nagnjenost za turizem 0,198 2,022 0,000 0,277 2,808 0,000
Delo z ljudmi −0,253 2,808 0,000
Možnost zaposlitev 0,690 6,799 0,000 0,759 7,650 0,000
Učni uspeh 0,144 1,777 0,000 0,161 2,086 0,000
Naklonjenost razvoju 0,470 6,637 0,000 0,481 7,164 0,000
AdjR 2 0,610 0,650
F 25,989 24,753
Regresijska analiza
Z multiplo regresijsko analizo ugotavljamo obliko povezanosti in
statis tično značilnost povezanosti med odvisno spremenljivko ter po-
sameznimi pojasnjevalnimi spremenljivkami.
Rezultati regresijske analize so s testiranjem pokazali potrditev hi-
potez H1 in H2.
Testiranje hipoteze H1
Potrjena je bila hipoteza H1, da je varnost zaposlitve, saj gre za go-
renjsko turistično regijo, pozitivno in statistično značilno povezana z
možnostjo zaposlitve po zaključenem izobraževanju in z naklonjenostjo
prebivalcev razvoju turizma (preglednica 7.2). Veselje do dela z ljudmi
se je pokazalo v negativni povezanosti z varnostjo zaposlitve. Regresij-
ska koeficienta za nagnjenost h gostinskemu in k turističnemu delu ter
učni uspeh kažeta pozitivno povezavo z varnostjo zaposlitve pri nekoli-
ko nižji stopnji statistične značilnosti regresijskega parametra. 47−7.2
Testiranje hipoteze H2
Potrjena je bila hipoteza H2, da je zanimiv izobraževalni program v po-
zitivni povezanosti z nagnjenostjo h gostinskemu in k turističnemu
delu, naknadnim vpisom, ker anketiranec na drugi šoli ni bil sprejet,
in naklonjenostjo prebivalcev razvoju turizma (preglednica 7.3). To so
dejavniki, ki pozitivno vplivajo na vpis v izobraževalne programe na
Srednji gostinski in turistični šoli Radovljica. Zanimiv izobraževalni
program pa je v negativni povezanosti z bližino šole kraju bivanja, kar
kaže na lokalno pogojenost vpisa in pomen bližine šole. S povečeva- 48−7,3
njem fizične razdalje do šole se vpis zmanjšuje.
119