Page 119 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 119

Dejavniki srednješolskega gostinsko turističnega izobraževanja  7.5

            Preglednica 7.2  Regresijska analiza varnosti zaposlitve
            Spremenljivke        Varnost zaposlitve 1   Varnost zaposlitve 2
                               Vrednost   t-statistika  Sig.  Vrednost  t-statistika  Sig.
                                   (B)                    (B)
            Konstanta           −1,576    2,022 0,000  −1,218   −2,294 0,000
            Nagnjenost za turizem  0,198  2,022 0,000   0,277    2,808 0,000
            Delo z ljudmi                              −0,253    2,808 0,000
            Možnost zaposlitev   0,690    6,799 0,000   0,759    7,650 0,000
            Učni uspeh           0,144    1,777 0,000   0,161    2,086 0,000
            Naklonjenost razvoju  0,470   6,637 0,000   0,481    7,164 0,000
            AdjR 2               0,610                 0,650
            F                   25,989                24,753
            Regresijska analiza
            Z  multiplo  regresijsko analizo ugotavljamo  obliko  povezanosti in
            statis tično značilnost povezanosti med odvisno spremenljivko ter po-
            sameznimi pojasnjevalnimi spremenljivkami.
              Rezultati regresijske analize so s testiranjem pokazali potrditev hi-
            potez H1 in H2.

            Testiranje hipoteze H1
            Potrjena je bila hipoteza H1, da je varnost zaposlitve, saj gre za go-
            renjsko turistično regijo, pozitivno in statistično značilno povezana z
            možnostjo zaposlitve po zaključenem izobraževanju in z naklonjenostjo
            prebivalcev razvoju turizma (preglednica 7.2). Veselje do dela z ljudmi
            se je pokazalo v negativni povezanosti z varnostjo zaposlitve. Regresij-
            ska koeficienta za nagnjenost h gostinskemu in k turističnemu delu ter
            učni uspeh kažeta pozitivno povezavo z varnostjo zaposlitve pri nekoli-
            ko nižji stopnji statistične značilnosti regresijskega parametra.   47−7.2

            Testiranje hipoteze H2
            Potrjena je bila hipoteza H2, da je zanimiv izobraževalni program v po-
            zitivni povezanosti z nagnjenostjo h gostinskemu in k turističnemu
            delu, naknadnim vpisom, ker anketiranec na drugi šoli ni bil sprejet,
            in naklonjenostjo prebivalcev razvoju turizma (preglednica 7.3). To so
            dejavniki, ki pozitivno vplivajo na vpis v izobraževalne programe na
            Srednji gostinski in turistični šoli Radovljica. Zanimiv izobraževalni
            program pa je v negativni povezanosti z bližino šole kraju bivanja, kar
            kaže na lokalno pogojenost vpisa in pomen bližine šole. S povečeva-  48−7,3
            njem fizične razdalje do šole se vpis zmanjšuje.


                                                           119
   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124