Page 124 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 124

7  Podpora gostinsko-turističnemu izobraževanju
                spremenljivkah delo z ljudmi, nagnjenost za turizem, želja po znanju in
                zanimiv izobraževalni program (preglednica 7.4).

                7.6  Mnenja o izobraževalnem programu    7.6

                Opisna statistika
                Od udeležencev izobraževanja smo želeli izvedeti mnenja o izobraže-
                valnem programu na način, da so podali odgovor na 13 postavljenih
                trditev zaprtega tipa v obliki Likertove lestvice z ocenami od 1 (»Ni
                pomembno«) do 5 (»Zelo pomembno«). Aritmetične sredine odgovo-
                rov na zastavljene trditve so prikazane v preglednici 7.5. Najpogosteje
                so podana mnenja, da po končanem študiju obstaja dobra možnost za
                nadaljevanje študija, da obstaja dobra možnost za zaposlitev ter da so
                znanja praktično uporabna v praksi. Visoko so ovrednoteni tudi pros-
                torski pogoji in pogoji za izobraževanje ter splošno zadovoljstvo dija-
      50−7.5    kov s šolanjem.

                Korelacijska analiza
                Korelacijska matrika je pokazala, da je parcialna korelacijska poveza-
                nost med ocenami posameznih analiziranih spremenljivk relativno
                močna, saj je precejšnje število Pearsonovih parcialnih koeficientov
                korelacije nad 0,5.
                  Največja korelacijska povezanost je bila ugotovljena med spre-
                menljivkami  razumljivost snovi in  odnos predavateljev (0,731),  odnos
                predavateljev in spodbujanje predavateljev (0,690), odnos predavateljev
                in priporočilo izobraževanja (0,672), razumljivost snovi in zadovoljstvo
                (0,666),  priporočilo izobraževanja in  nadaljevanje študija (0,665),  ra-
                zumljivost snovi in spodbujanje predavateljev (0,634), odnos predavate-
                ljev in prostorski pogoji (0,619), literatura in pripomočki in spodbujanje
                predavateljev (0,615), zadovoljstvo in priporočilo izobraževanja (0,614),
                prostorski pogoji in priporočilo izobraževanja (0,611), koristnost znanj in
                spodbujanje predavateljev (0,610), razumljivost snovi in prostorski pogoji
                (0,603).

                Regresijska analiza
                Z  multiplo  regresijsko  analizo ugotavljamo  obliko  povezanosti in
                statistično značilnost povezanosti med odvisno spremenljivko ter
                posamez nimi pojasnjevalnimi spremenljivkami. Rezultati regresijske
                analize so s testiranjem pokazali potrditev hipotez H3, H4 in H5.


                            124
   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129