Page 116 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 116
7 Podpora gostinsko-turističnemu izobraževanju
tične šole Radovljica smo ugotovili za petino zmanjšano zanimanje za
izobraževanje za poklicne profile iz gostinstva in turizma. Pri raziskavi
o izobraževanju med udeleženci gostinsko-turističnega izobraževanja
v Radovljici smo z anketnim vprašalnikom ugotavljali motive za odlo-
čitev za vpis v gostinsko in turistično šolo ter mnenja dijakov o izobra-
ževalnem programu.
Za izvedeno prvo anketo o motivih za odločitev za vpis na gostinsko
turistično šolo z namenom testiranja definiramo naslednje hipoteze,
ki so preverljive v praksi, izražajo pa odnose med spremenljivkami.
Empirično bodo testirane z metodami regresijske analize.
H1 Varnost zaposlitve je pozitivno povezana z nagnjenostjo k
turizmu, zaposlitvijo v turizmu, učnim uspehom in naklonje-
nostjo prebivalcev razvoju turizma ter negativno povezana z
delom z ljudmi.
H2 Zanimivi izobraževalni turistični programi so pozitivno po-
vezani z nagnjenostjo, vpisom in naklonjenostjo prebivalcev
razvoju turizma ter turističnega izobraževanja in negativno
povezani z bližino šole.
Za drugo anketo o ocenah turističnega izobraževalnega programa z
namenom testiranja definiramo naslednje hipoteze, ki izražajo odnose
med spremenljivkami. Empirično bodo testirane z metodami regresij-
ske analize.
H3 Zadovoljstvo s šolanjem za gostinstvo in turizem je pozitivno
povezano z razumljivostjo snovi ter s priporočanjem izobraže-
vanja in negativno povezano z možnostjo zaposlitve ter nada-
ljevanjem študija.
H4 Koristnost strokovno-tehničnih znanj je pozitivno povezano s
praktično uporabnostjo, spodbujanjem k razmišljanju in samo-
stojnemu delu ter z nadaljevanjem študija.
H5 Praktična uporabnost znanj je pozitivno povezana s pridob-
ljenimi koristnimi strokovno-tehničnimi znanji, z odnosom
predavatelja do udeležencev izobraževalnega programa, razpo-
ložljivo ustrezno literaturo in drugimi pripomočki ter s pers-
pektivno možnostjo za nadaljnji študij.
116