Page 116 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 116

7  Podpora gostinsko-turističnemu izobraževanju
                tične šole Radovljica smo ugotovili za petino zmanjšano zanimanje za
                izobraževanje za poklicne profile iz gostinstva in turizma. Pri raziskavi
                o izobraževanju med udeleženci gostinsko-turističnega izobraževanja
                v Radovljici smo z anketnim vprašalnikom ugotavljali motive za odlo-
                čitev za vpis v gostinsko in turistično šolo ter mnenja dijakov o izobra-
                ževalnem programu.
                  Za izvedeno prvo anketo o motivih za odločitev za vpis na gostinsko
                turistično šolo z namenom testiranja definiramo naslednje hipoteze,
                ki so preverljive v praksi, izražajo pa odnose med spremenljivkami.
                Empirično bodo testirane z metodami regresijske analize.

                  H1  Varnost  zaposlitve  je  pozitivno  povezana  z  nagnjenostjo  k
                      turizmu, zaposlitvijo v turizmu, učnim uspehom in naklonje-
                      nostjo prebivalcev razvoju turizma ter negativno povezana z
                      delom z ljudmi.
                  H2  Zanimivi izobraževalni turistični programi so pozitivno po-
                      vezani z nagnjenostjo, vpisom in naklonjenostjo prebivalcev
                      razvoju  turizma  ter  turističnega  izobraževanja  in  negativno
                      povezani z bližino šole.

                  Za drugo anketo o ocenah turističnega izobraževalnega programa z
                namenom testiranja definiramo naslednje hipoteze, ki izražajo odnose
                med spremenljivkami. Empirično bodo testirane z metodami regresij-
                ske analize.
                  H3  Zadovoljstvo s šolanjem za gostinstvo in turizem je pozitivno
                      povezano z razumljivostjo snovi ter s priporočanjem izobraže-
                      vanja in negativno povezano z možnostjo zaposlitve ter nada-
                      ljevanjem študija.
                  H4  Koristnost strokovno-tehničnih znanj je pozitivno povezano s
                       praktično uporabnostjo, spodbujanjem k razmišljanju in samo-
                       stojnemu delu ter z nadaljevanjem študija.
                  H5  Praktična uporabnost znanj je pozitivno povezana s pridob-
                      ljenimi koristnimi strokovno-tehničnimi znanji, z odnosom
                      predavatelja do udeležencev izobraževalnega programa, razpo-
                      ložljivo ustrezno literaturo in drugimi pripomočki ter s pers-
                      pektivno možnostjo za nadaljnji študij.


                            116
   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121