Page 440 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 440
bara Kopačin in Mateja Verdir

Menimo, da je to področje primerno za nadaljnjo raziskavo, saj nas zanima,
zakaj smo v preglednicah dobili ravno obratne rezultate od pričakovanih –
preizkusi χ2 pa so nam prikazali razlike med učitelji, ki so se aktivno ukvarjali
z glasbo (formalno glasbeno izobraževanje, petje v pevskem zboru, plesne
dejavnosti), in učitelji, ki se z njo nikoli niso aktivno ukvarjali.

Potrebno je poudariti, da so zaključki, do katerih smo prišli, relevantni le
za raziskavo, ki smo jo izvedli mi in v katero je bilo vključenih 195 učiteljev ra-
zrednega pouka. Posledično jih ne moremo posplošiti na celotno populacijo
razrednih učiteljev, ki poučujejo na osnovnih šolah v Republiki Sloveniji.

Literatura

Abdullahi, Hassan. 2014. »The Role of ICT in Teaching Science Education in
Schools.« International Letters of Social and Humanistic Sciences 8 (3): 217–
223.

Ajtnik, Milka. 2001. »Poučevanje glasbe kot ustvarjalna naloga.« Vzgoja in izo-
braževanje 32 (4): 7–8.

Bastian, Hans Günther. 1998. »Vpliv intenzivne glasbene vzgoje na razvoj
otrok.« Glasba v šoli 4 (3–4): 5–9.

Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki Sloveniji. 2011. Ljubljana: Zavod
Republike Slovenije za šolstvo in šport.

Borota, Bogdana. 2007. »Nekateri vidiki vključevanja sodobne tehnologije v
pouk glasbe.« Glasba v šoli in vrtcu 12 (1): 28–31.

Borota, Bogdana, in Andrej Brodnik. 2006. »Učenje glasbe, podprto z IKT teh-
nologijo.« Organizacija 39 (8): 532–538.

Božnar, Jana. 2004. »Vpliv sodobne informacijske in komunikacijske tehnolo-
gije na spremembe v vzgojno-izobraževalnem procesu.« http://profesor
.gess.si/marjana.pograjc/C48Dlanki_VIVID/Arhiv2004/12Boznar.pdf

Črčinovič Rozman, Janja. 2000. »Tehnologija pri glasbenem pouku.« Pedagoška
obzorja 15 (5–6): 290–298.

Čebulc, Mirjam. 22009. »Glasbeno udejstvovanje ter koncentracija in dosežki
učencev.« Doktorska disertacija, Univerza v Ljubljani.

Denac, Olga. 2002. Glasba pri celostnem razvoju otrokove osebnosti. Ljubljana:
Zavod Republike SLovenije za šolstvo.

Fojkar Zupančič, Helena. 2014. »Glasba je nihanje strune, vpete med nebom in
zemljo.« http://www.litija.org/pevci/users/knjiznica/razno/2014_15/glasba
_duhovnost_vzgoja_-_helena_fojkar_zupancic.pdf

Hawkridge, David. 1985. New Information Technology in Education. London:
Croom Helm.

Hvalič Touzery, Simona. 2010. »Slovar informacijsko-komunikacijske tehnolo-
gije (IKT).« http://www.inst-antonatrstenjaka.si/gerontologija/slovar/1029
.html

440
   435   436   437   438   439   440   441   442   443   444   445