Page 339 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 339
Pogledi študentov na vključevanje informacijsko-komunikacijske tehnologije
Preglednica 2 Ocena afinitete do naravoslovja glede na letnik študija (f )
Letnik študija Afiniteta do naravoslovja
Ni odg.
. letnik , , , ,
. letnik , , , ,
Preglednica 3 Ocena usposobljenosti za delo z IKT glede na letnik študija (f )
Letnik študija Usposobljenost za delo z IKT
Ni odg.
. letnik , , , ,
. letnik , , , ,
Preglednica 4 Mnenja študentov o prednostih uporabe IKT pri pouku naravoslovja glede
na letnik študija
Odgovori . letnik . letnik
f f f f
Izboljšanje razumevanja vsebin (prikažemo pojave)
Zanimivejši prikaz snovi in novosti , ,
Povečanje motivacije , ,
Hitra dostopnost do podatkov ,
Spodbujanje sodelovanja (timskega dela) ,
Spodbujanje kritičnega mišljenja , ,
Povečanje pozornosti pri učencih ,
Časovna ekonomičnost , ,
Povečanje ustvarjalnosti , ,
Zmanjšanje porabe papirja , ,
, ,
, ,
,
2,38. Med skupinama ni statistično značilnih razlik (χ2 (3) = 3,603; p = 0,308).
V drugem sklopu vprašalnika smo želeli spoznati mnenja študentov o
prednostih in slabostih uporabe IKT pri pouku naravoslovja. Poleg tega nas
je zanimalo, ali se študentom uporaba IKT zdi smiselna tudi pri delu na te-
renu in na kakšen način bi jo uporabili. V ta namen smo jim zastavili tri odprta
vprašanja.
S prvim vprašanjem smo preverjali mnenja študentov o prednostih upo-
rabe IKT pri pouku naravoslovja (preglednica 4). Največ študentov meni, da
s pomočjo IKT olajšamo razumevanje naravoslovnih vsebin (1. letnik: 43,6 ;
4. letnik: 47,5 ). Skoraj tretjina študentov (1. letnik: 30,8 ; 4. letnik: 30,0 )
meni, da lahko s pomočjo IKT snov predstavimo na zanimivejši in privlačnejši
način. 27,5 študentov 4. letnika je kot pozitivno lastnost takega pouka izpo-
339
Preglednica 2 Ocena afinitete do naravoslovja glede na letnik študija (f )
Letnik študija Afiniteta do naravoslovja
Ni odg.
. letnik , , , ,
. letnik , , , ,
Preglednica 3 Ocena usposobljenosti za delo z IKT glede na letnik študija (f )
Letnik študija Usposobljenost za delo z IKT
Ni odg.
. letnik , , , ,
. letnik , , , ,
Preglednica 4 Mnenja študentov o prednostih uporabe IKT pri pouku naravoslovja glede
na letnik študija
Odgovori . letnik . letnik
f f f f
Izboljšanje razumevanja vsebin (prikažemo pojave)
Zanimivejši prikaz snovi in novosti , ,
Povečanje motivacije , ,
Hitra dostopnost do podatkov ,
Spodbujanje sodelovanja (timskega dela) ,
Spodbujanje kritičnega mišljenja , ,
Povečanje pozornosti pri učencih ,
Časovna ekonomičnost , ,
Povečanje ustvarjalnosti , ,
Zmanjšanje porabe papirja , ,
, ,
, ,
,
2,38. Med skupinama ni statistično značilnih razlik (χ2 (3) = 3,603; p = 0,308).
V drugem sklopu vprašalnika smo želeli spoznati mnenja študentov o
prednostih in slabostih uporabe IKT pri pouku naravoslovja. Poleg tega nas
je zanimalo, ali se študentom uporaba IKT zdi smiselna tudi pri delu na te-
renu in na kakšen način bi jo uporabili. V ta namen smo jim zastavili tri odprta
vprašanja.
S prvim vprašanjem smo preverjali mnenja študentov o prednostih upo-
rabe IKT pri pouku naravoslovja (preglednica 4). Največ študentov meni, da
s pomočjo IKT olajšamo razumevanje naravoslovnih vsebin (1. letnik: 43,6 ;
4. letnik: 47,5 ). Skoraj tretjina študentov (1. letnik: 30,8 ; 4. letnik: 30,0 )
meni, da lahko s pomočjo IKT snov predstavimo na zanimivejši in privlačnejši
način. 27,5 študentov 4. letnika je kot pozitivno lastnost takega pouka izpo-
339