Page 301 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 301
Multisenzorni učni pripomoček za urjenje grafomotoričnih spretnosti v inkluzivnem razredu

janjem tipne in kinestetične percepcije in razvoja grafomotoričnih spretno-
sti učencev lahko učitelji povečajo tako svojo lastno učinkovitost v procesu
začetnega opismenjevanja učencev kot tudi, kar je še pomembneje, dolgo-
ročno vplivajo na izboljšane zmožnosti njihovega branja in pisanja (Tancig
2016).

Literatura
Fuchs, Douglas, in Lynn S. Fuchs. 2006. Introduction to Response to Intervention:

What, Why, and How Valid Is It. Nashville, TN: Vanderbilt University.
Gamser, Andreja. 2011. »Ustvarjanje predpogojev za učenje branja, pisanja in

računanja.« V Učenci z učnimi težavami: pomoč in podpora, ur. Milena Ko-
šak Babuder in Marija Velikonja, 56–68. Ljubljana: Pedagoška fakulteta Uni-
verze v Ljubljani.
Kiswarday, Vanja Riccarda. 2017. »Pomen raznolikih čutno-gibalnih spodbud v
obdobju zgodnjega učenja.« V Različni otroci, enake možnosti, ur. Betka Vr-
tovšek, Darinka Belak in Simona Žnidar, 16–27. Ljubljana: Supra.
Magajna, Lidija, Marija Kavkler, Gabi Čačinovič Vogrinčič in Sonja Pečjak. 2008.
Učne težave v osnovni šoli: koncept dela. Ljubljana: Zavod Republike Slove-
nije za šolstvo.
Mayer, Ann, David H. Rose in David Gordon. 2014. Universal Design for Learning:
Theory and Practice. Wakefield, MA: CAST.
Ministrstvo za šolstvo in šport. 2011. Program osnovna šola: slovenščina; učni na-
črt. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport in Zavod Republike Slovenije
za šolstvo.
Pečjak, Sonja, Alenka Kozinc, Romana Justin, Marija Grginič, Vilma Snoj in Ta-
tjana Guzelj. 1999. ABC 1: priročnik za učitelje k delovnemu zvezku ABC 1 za
pouk slovenščine v 1. razredu devetletne osnovne šole. Trzin: Izolit.
Posokhova, Ilona. 2007. Kako pomoći djetetu s teškoćama u čitanju i pisanju. Le-
kenik: Ostvarenje.
Dolenc, Petra, Lucija Kupec, Črtomir Matejek, Rado Pišot, Jurij Planinšec, Tina
Šetina, Boštjan Šimunič, Vesna Štemberger, Mateja Videmšek, Tadeja Vol-
mut in Matija Žnidaršič. 2008. »Otrok med vplivi sodobnega življenjskega
sloga: gibalne sposobnosti, telesne značilnosti in zdravstveni status slo-
venskih otrok; končno poročilo.« Univerza na Primorskem, Koper.
Tancig, Simona. 2016. »Od Prousta do Twitterja: nevroedukacijske raziskave
bralne pismenosti v digitalni dobi.« V Bralna pismenost kot izziv in odgo-
vornost, ur. Tatjana Devjak in Igor Saksida, 9–26. Ljubljana: Pedagoška fa-
kulteta.
Udovič Medved, Vida, Tilka Jamnik, Nataša Zrimšek, Darja Skubic in Jožica Gru-
den Ciber. 2001. S slikanico se igram in učim 2: priročnik k učbeniku in de-
lovnemu zvezku za slovenščino v drugem razredu 9-letne osnovne šole. Ljub-
ljana: Mladinska knjiga.

301
   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306