Page 12 - Uran Maravić, Maja, in Gordana Ivankovič. 2017. Zagotavljanje kakovosti v gostinstvu. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 12
zagotavljanje k akovosti v gostinst v u

1 ■ Vrste kakovosti v verigi vrednosti za turista 21
2 ■ Preglednica angleških ter priporočenih, dopustnih in neprimernih slovenskih izrazov 24
3 ■ Veljavni slovenski standardi na področju vodenja in zagotavljanja kakovosti 44
4 ■ Prikaz programov HSKS za zapiranje posameznih organizacijskih razkorakov 68
5 ■ Kontrolna lista aktivnosti za vpeljavo HSKS 71
6 ■ Odstotek povprečne letne zasedenosti sob v izbranih ljubljanskih hotelih 76
7 ■ Struktura splošnih SDP 82
8 ■ Pravila kakovosti 85
9 ■ Splošna pravila izvajanja storitev v strežbi 86
10 ■ Struktura pravil za izvajanje strežbe v restavraciji à la carte 88
11 ■ Seznam mest odgovornosti po USALI 98
12 ■ Procentualne spremembe izbranih kategorij 2015/2008 135
13 ■ Procentualna sprememba čistih prihodkov od prodaje in dodane vrednosti na sobo
in na zaposlenega med letoma 2015 in 2008 135

Priloga 1: splošni kazalci merjenja uspešnosti poslovanja po USALI 143
Priloga 2: kazalci in kazalniki USALI, prilagojeni za hotele 145
Priloga 3: kazalci USALI za nastanitveni del 146
Priloga 4: poslovno poročilo za lastnike in upravo 147
Priloga 5: prispevek turizma k BDP in zaposlenosti v Sloveniji 149
Priloga 6: delež turizma v BDP v Sloveniji in sosedskih državah 150
Priloga 7: ekonomski izračun za turizem, Slovenija 151
Priloga 8: nastanitvene zmogljivosti po številu ležišč po vrsti objekta v Sloveniji 152
Priloga 9: nastanitvene zmogljivosti po številu sob po vrsti objekta v Sloveniji 153
Priloga 10: prenočitve turistov v Sloveniji po državah turistov 154
Priloga 11: agregatni podatki poslovanja podjetij v dejavnosti SKD I55.100 156
Priloga 12: spremni dopis za polstrukturirani vprašalnik – osnova za intervju 157
Priloga 13: vprašalnik kot osnova za polstrukturirani intervju 158

12
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17