Page 11 - Uran Maravić, Maja, in Gordana Ivankovič. 2017. Zagotavljanje kakovosti v gostinstvu. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 11
ke in tabele

1 ■ Štiri razvojne faze sistema managementa kakovosti 26
2 ■ Model odličnosti EFQM 37
3 ■ Povezava med kakovostjo in zadovoljstvom 50
4 ■ Model kakovosti storitev 58
5 ■ Stroški nezadovoljstva gostov 63
6 ■ Hotelski sistem kakovosti storitev – HSKS 69
7 ■ Prispevek turizma v bruto domačem proizvodu (BDP) v Sloveniji 110
8 ■ Posredni in neposredni delež zaposlenih v turizmu v Sloveniji 108
9 ■ Število ležišč v Sloveniji po vrsti objekta (v tisočih) 111
10 ■ Število sob v Sloveniji po vrsti objekta (v tisočih) 112
11 ■ Prenočitve turistov v Sloveniji (v tisočih) 113
12 ■ Struktura tujih turistov v Sloveniji leta 2015 (10 največjih) 113
13 ■ Nočitve turistov po občinah v Sloveniji 114
14 ■ Število podjetij v dejavnosti SKD I55.100 (2008–2015) 115
15 ■ Število prenočitev v dejavnosti SKD I55.100 od leta 2008 do 2015 (v milijonih) 115
16 ■ Poslovanje podjetij v dejavnosti SKD I55.100 za obdobje 2008–2015 (v milijon EUR) 116
17 ■ Letni prihodki od prodaje na sobo v dejavnosti (v EUR) 116
18 ■ Prihodek na zaposlenega 117
19 ■ Ustvarjena bruto dodana vrednost v hotelirstvu 117
20 ■ Matrika števila sob in prihodkov od prodaje (v EUR) 118
21 ■ Deleži prihodkov od prodaje po podjetjih za leto 2015 118

11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16