Page 162 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani / The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, leto 10, zvezek 21 / Year 10, Issue 21, 2014
P. 162
O VREMŠAK (1930–2004)
jedrnato opisal odnos do svojega dela. Podobno smo na poti skozi to razpravo odkrivali o
njegovih najtehtnejših in najobse nejših delih.
Dahlhausove trditve, ki jih je sicer izrekel o glasbenem izrazu, bi lahko veljale tudi za
Vremšakov celotni orkestralni ustvarjalni lok. Takole pravi: »Dejstvo, da je glasbeni
izraz, ko je enkrat izoblikovan, neponovljiv, motivira te njo za spreminjanjem; da pa bi
ostal razumljiv, ga je treba ponavljati, s èimer je utemeljeno vztrajanje pri preteklem.
Napredek in zgodovinski spomin torej sodita skupaj kot dve plati iste medalje.«52
52 Carl Dahlhaus, Estetika glasbe, Ljubljana: Cankarjeva zalo ba, 1986, str. 34.
162
jedrnato opisal odnos do svojega dela. Podobno smo na poti skozi to razpravo odkrivali o
njegovih najtehtnejših in najobse nejših delih.
Dahlhausove trditve, ki jih je sicer izrekel o glasbenem izrazu, bi lahko veljale tudi za
Vremšakov celotni orkestralni ustvarjalni lok. Takole pravi: »Dejstvo, da je glasbeni
izraz, ko je enkrat izoblikovan, neponovljiv, motivira te njo za spreminjanjem; da pa bi
ostal razumljiv, ga je treba ponavljati, s èimer je utemeljeno vztrajanje pri preteklem.
Napredek in zgodovinski spomin torej sodita skupaj kot dve plati iste medalje.«52
52 Carl Dahlhaus, Estetika glasbe, Ljubljana: Cankarjeva zalo ba, 1986, str. 34.
162