Page 101 - Meje vedenja
P. 101

Prikaz nekaterih teoretskih dognjanj o vedenjskih in čustvenih težavah ter motnjah

             Ule, M. (a). Spremembe v življenjskem svetu mladih ali odgovor mladih na vrni-
                 tev negotovost. V M. Ule, T. Rener, M. Čeplak Mencin in B. Tivadar (ur.), Socialna
                 ranljivost mladih (str. 57–7). Ministrstvo za šolstvo in šport, Urad Republike
                 Slovenije za mladino in Aristej.
             Ule, M. (b). Mladi v družbi novih tveganj in negotovosti. V A. Šelih (ur.), Prestop-
                 niško in odklonsko vedenje mladih: vzroki, pojavi, odzivanje (str. 11–3). Bonex.
             Ubong, B. (13). Social inequality, moral implications, and questions for public policy.
                 Journal of Educational and Social Research, 3(1), 61–61.
             U.S. Department of Education. (B. l.). Individuals with Disabilities Education Act (IDEA):
                 Guidance, resources, and technical assistance related to IDEA. https://www.
                 ed.gov/laws-and-policy/individuals-disabilities/idea
             Van der Put, C. E., in Hoeve, M. (15). Risk factors for persistent delinquent behavior
                 among juveniles: A meta-analytic review. Clinical Psychology Review, 42, 47–61.
             Van Oort, F. V. A., van der Ende, J., Wadsworth, M. E., Verhulst, F. C., in Achenbach, T. M.
                 (11). Cross-national comparison of the link between socioeconomic status and
                 emotional and behavioral problems in youths. Social Psychiatry and Psychiatric
                 Epidemiology, 46(), 167–17.
             Vec, T. (11). Moteče vedenje in njegovi vplivi v pedagoškem okolju. Socialna peda-
                 gogika, 15(), 15–15.
             Vemuri, M., in Steiner, H. (7). Historical and current conceptualisations of eating
                 disorders: a developmental perspective. V T. Jaffa in B. McDermott (ur.), Eating
                 disorders in children and adolescents (str. 3–16). Cambridge University Press.
             Vernooij, M. A., in Winkler, U. (8). Systemische Konzepte am Beispiel der Familien-
                 therapie. V M. A. Vernooij in M. Wittrock (ur.), Verhaltensgestört!? Perspektiven, Di-
                 agnosen, Lösungen im pädagogischen Alltag (., posodobljena izd., str. 199–18).
                 Schöningh Verlag.
             Vrhunc Pfeifer, K. (1). Crisis situations among children/adolescents with emotional
                 and behavioural disorders in education. Revija za elementarno izobraževanje,
                 14(posebna št.), 153–175.
             Vukovič, M., in Krajnčan, M. (19). Evalvacija projekta Strokovni center Maribor:
                 celostna obravnava otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami v vzgojnih
                 zavodih. V M. Krajnčan (ur.), Kam z otroki? Strokovni center Maribor - celostna
                 obravnava otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami v vzgojnih zavodih (str.
                 58–166). Strokovni center Maribor.
             Warr, P. (199). The measurement of well-being and other aspects of mental health.
                 Journal of Occupational Psychology, 63(3), 193–1.
             Walsh, F. (16). Strengthening family resilience. Guilford Press.
             Wember, F. B., Stein, R., in Heimlich, U. (14). Handlexikon Lernschwierigkeiten und
                 Verhaltensstörungen. Verlag W. Kohlhammer.






                                                                            11
   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106