Page 101 - Meje vedenja
P. 101
Prikaz nekaterih teoretskih dognjanj o vedenjskih in čustvenih težavah ter motnjah
Ule, M. (a). Spremembe v življenjskem svetu mladih ali odgovor mladih na vrni-
tev negotovost. V M. Ule, T. Rener, M. Čeplak Mencin in B. Tivadar (ur.), Socialna
ranljivost mladih (str. 57–7). Ministrstvo za šolstvo in šport, Urad Republike
Slovenije za mladino in Aristej.
Ule, M. (b). Mladi v družbi novih tveganj in negotovosti. V A. Šelih (ur.), Prestop-
niško in odklonsko vedenje mladih: vzroki, pojavi, odzivanje (str. 11–3). Bonex.
Ubong, B. (13). Social inequality, moral implications, and questions for public policy.
Journal of Educational and Social Research, 3(1), 61–61.
U.S. Department of Education. (B. l.). Individuals with Disabilities Education Act (IDEA):
Guidance, resources, and technical assistance related to IDEA. https://www.
ed.gov/laws-and-policy/individuals-disabilities/idea
Van der Put, C. E., in Hoeve, M. (15). Risk factors for persistent delinquent behavior
among juveniles: A meta-analytic review. Clinical Psychology Review, 42, 47–61.
Van Oort, F. V. A., van der Ende, J., Wadsworth, M. E., Verhulst, F. C., in Achenbach, T. M.
(11). Cross-national comparison of the link between socioeconomic status and
emotional and behavioral problems in youths. Social Psychiatry and Psychiatric
Epidemiology, 46(), 167–17.
Vec, T. (11). Moteče vedenje in njegovi vplivi v pedagoškem okolju. Socialna peda-
gogika, 15(), 15–15.
Vemuri, M., in Steiner, H. (7). Historical and current conceptualisations of eating
disorders: a developmental perspective. V T. Jaffa in B. McDermott (ur.), Eating
disorders in children and adolescents (str. 3–16). Cambridge University Press.
Vernooij, M. A., in Winkler, U. (8). Systemische Konzepte am Beispiel der Familien-
therapie. V M. A. Vernooij in M. Wittrock (ur.), Verhaltensgestört!? Perspektiven, Di-
agnosen, Lösungen im pädagogischen Alltag (., posodobljena izd., str. 199–18).
Schöningh Verlag.
Vrhunc Pfeifer, K. (1). Crisis situations among children/adolescents with emotional
and behavioural disorders in education. Revija za elementarno izobraževanje,
14(posebna št.), 153–175.
Vukovič, M., in Krajnčan, M. (19). Evalvacija projekta Strokovni center Maribor:
celostna obravnava otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami v vzgojnih
zavodih. V M. Krajnčan (ur.), Kam z otroki? Strokovni center Maribor - celostna
obravnava otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami v vzgojnih zavodih (str.
58–166). Strokovni center Maribor.
Warr, P. (199). The measurement of well-being and other aspects of mental health.
Journal of Occupational Psychology, 63(3), 193–1.
Walsh, F. (16). Strengthening family resilience. Guilford Press.
Wember, F. B., Stein, R., in Heimlich, U. (14). Handlexikon Lernschwierigkeiten und
Verhaltensstörungen. Verlag W. Kohlhammer.
11

