Page 97 - Meje vedenja
P. 97

Prikaz nekaterih teoretskih dognjanj o vedenjskih in čustvenih težavah ter motnjah

             Merrell, K. W. (8). Behavioral, social, and emotional assessment of children and ado-
                 lescents. Routledge.
             Mienert, M. (B. l.). Was ist schon normal? Niedersächsisches Institut für frühkindliche
                 Bildung und Entwicklung. https://nifbe.de/fachbeitraege/was-ist-schon-
                 normal/
             Mikšaj Todorović, L., Kovčo, I., in Cajner, I. (199). Neka sociajlno-demografska I krim-
                 inološka obilježja maloljetnih delinkvenata u Republici Hrvatskoj u relaciji s
                 vrstama krivičnih djela. Policija i sigurnost, 4(1), 34–31.
             Mikuš Kos, A. (1999). Revščina, izključevanje in psihosocialni razvoj otrok. V E.
                 Kraševec-Ravnik (ur.), Varovanje duševnega zdravja otrok in mladostnikov (str.
                 44–57). Kolaborativni center Svetovne zdravstvene organizacije za duševno
                 zdravje otrok pri Svetovalnem centru za otroke, mladostnike in starše, Inštitut za
                 varovanje zdravja Republike Slovenije.
             Mion, R. (1999). Odraščati v Evropi na pragu leta . V I. Žebovec (ur.), Sodobne
                 oblike revščine mladih (str. 7–61). Založba Salve.
             Moffitt, T. E. (5). Genetic and environmental influences on antisocial behavior:
                 Evidence from behavioral–genetic research. Advances in Genetics, 55, 41–14.
             Moll, L. C. (13). L.S. Vygotsky and education. Routledge.
             Moncrieff, J. (). The myth of the chemical cure: A critique of psychiatric drug treat-
                 ment. Palgrave Macmillan.
             Müller, M., in Schmidt, H. (). Verhaltensauffälligkeiten bei Kindern: ein Leitfaden für
                 Pädagogen. Forum Verlag.
             Myschker, N. (). Verhaltensstörungen bei Kindern und Jugendlichen (4. izd.). Verlag
                 W. Kohlhammer.
             Myschker, N. (9): Verhaltensstörungen bei Kindern und Jugendlichen: Erscheinungs-
                 formen – Ursachen – Hilfreiche Maßnahmen (6., predelana in posodobljena izd.).
                 Verlag W. Kohlhammer
             Myschker, N., in Stein, R. (14). Verhaltensstörungen bei Kindern und Jugendlichen:
                 Erscheinungsformen – Ursachen – Hilfreiche Maßnahmen (7. izd.). Verlag W. Kohl-
                 hammer.
             Nastran Ule, M. (1996). Sociološki oris mladosti/mladine. V M. Nastran Ule (ur.), Mladina
                 v devetdesetih: analiza stanja v Sloveniji (str. 9–4). Znanstveno in publicistično
                 središče in Ministrstvo za šolstvo in šport Republike Slovenije, Urad Republike
                 Slovenije za mladino.
             Nelson, J. R., Benner, G. J., in Bohaty, J. (7). Predicting the occurrence of problem
                 behavior in young children: The relative contribution of risk and resilience.
                 Behavioral Disorders, 32(4), 5–4.
             Nitzschke, B. (11). Die Psychoanalyse Sigmund Freuds: Konzepte und Begriffe. VS Verlag
                 für Sozialwissenschaften.






                                                                            97
   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102