Page 76 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 76
5 Podjetniška priložnost za sooblikovanje turistične ponudbe
Preglednica 5.1 Struktura anketirancev
Število Delež (%) Število Delež (%)
Spol Interes
Moški 51 46,79 Uporabnik storitev 85 77,98
Ženski 58 53,21 Izvajalec storitev 18 16,51
Skupaj 109 100,00 Odločevalec 6 5,50
Starost Skupaj 109 100,00
Do 20 let 0 0,00 Status
21–30 let 5 4,59 Šolajoči 0 0,00
31–40 let 22 20,18 Nezaposlen 3 2,75
41–50 let 51 46,79 Zaposlen v gospodar- 50 45,87
51–60 let 25 22,94 stvu
61–70 let 6 5,50 Samostojni podjetnik 20 18,35
Nad 70 let 0 0,00 Zaposlen v javni 28 25,69
upravi
Skupaj 109 100,00
Kmet 2 1,83
Izobrazba
Upokojenec 6 5,50
Osnovna šola 0 0,00
Skupaj 109 100,00
Poklicna šola 7 6,42
Srednja šola 24 22,02
Višja šola 13 11,93
Visoka šola 28 25,69
Univerzitetna 32 29,36
Magisterij 4 3,67
Doktorat 1 0,92
Skupaj 109 100,00
5.6 Opisna statistika 5.6
Z opisno statistiko smo za posamezne spremenljivke izračunali aritme-
tično sredino, rang, standardni odklon, mediano in modus, kar prika-
zujemo v preglednici 5.2
Najvišjo aritmetično sredino (nad vrednostjo 4) ima spremenljivka po-
men odnosov z javnostjo.
Srednje aritmetične sredine (aritmetična sredina med vrednostjo 3 in
4) imajo spremenljivke: čebelarski turizem, priložnost turizma v lokalni
skupnosti, izpolnjevanje kakovosti, urejene spletne strani, rezervacijski
portal, trajnostna ponudba, ponudnikovo zavedanje, da je »kupec kralj«,
76