Page 77 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 77

Opisna statistika  5.6

            5.00
            4.50  4.34
            4.00   3.72
                     3.61
                        3.40 3.40
            3.50             3.31 3.29 3.27 3.26 3.24 3.22 3.17 3.11
                                                 3.01 2.95 2.95 2.94 2.94
            3.00                                              2.85
                                                                 2.68 2.65 2.64 2.59
            2.50
            2.00
            1.50
            1.00
                 Pomen odnosov z javnostmi  Čebelarski turizem Priložnost turizma v lokalni skupnosti  Urejene spletne strani  Izpolnjevanje kakovosti  Rezervacijski portal  Trajnostna ponudba Ponudnikovo zavedanje kupec – kralj  Nova delovna mesta Turizem povezovalna panoga v lokalni skupnosti Aktivnost na družbenih omrežjih Domača naklonjenost traj


















                Q40 Q16 Q44 Q5 Q9 Q10 Q1 Q37 Q39 Q45 Q6 Q8 Q49 Q47 Q22 Q50 Q2 Q3 Q48 Q7 Q4 Q29 Q46
                                      Aritmetična sredina
            Slika 5.2   Prikaz vrednosti aritmetičnih sredin spremenljivk o turizmu v lokalni
                     skupnosti


            nova delovna mesta, turizem povezovalna panoga v lokalni skupnosti, do-
            mača naklonjenost trajnostnemu turizmu, občina podpira nova sodelovanje
            ponudnikov in razvoj odvisen od upravljanja destinacije.
              Najnižje aritmetične sredine (aritmetična sredina ima vrednost 3 ali
            manj)  imajo  spremenljivke:  spodbujanje inovativnosti za konkurenčno
            prednost, sodelovanje ponudnikov in civilne družbe, pravila sodelovanja
            za turistični razvoj, promoviranje na spletu, širše sodelovanje ponudnikov,
            medsebojno sodelovanje ponudnikov, skupna blagovna znamka, politični
            vpliv na turizem in finančna sredstva za turizem.                   28−5.2
              Stabilne ocene z nizko vrednostjo standardnega odklona kažejo spre-
            menljivke: izpolnjevanje kakovosti, pomen odnosov z javnostmi, sodelova-


                                                            77
   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82