Page 125 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 125

Mnenja o izobraževalnem programu  7.6

            Preglednica 7.6   Regresijska analiza zadovoljstva s šolanjem za gostinstvo in
                          turizem
            Spremenljivke   Zanimiv izobraževalni program Zanimiv izobraževalni program
                                       1                      2
                              Vrednost  t-statistika  Sig.  Vrednost  t-statistika  Sig.
                                  (B)                     (B)
            Konstanta           1,262     2,786 0,000   1,855    3,505 0,000
            Razumljivost snovi  0,582     4,466 0,000   0,548    4,279 0,000
            Možnost zaposlitve  −0,247    2,102 0,000  −0,248   −2,171 0,000
            Priporočila izobra-  0,408    3,839 0,000   0,562    4,378 0,000
            ževanja
            Nadaljevanje študija    -         -    -   −0,261   −2,034 0,000
            AdjR2              0,531                  0,554
            F                 25,143                 20,862


            Preglednica 7.7  Regresijska analiza koristnosti strokovno-tehničnih znanj
            Koristnost strokovno-tehničnih znanj  Vrednost (B) t-statistika  Sig.
            Konstanta                                0,979    2,611   0,000
            Praktična uporabnost                     0,247    3,277   0,000
            Spodbujanje k razmišljanju in samostojnemu   0,298  3,093  0,000
            delu
            Literatura, pripomočki                   0,185    1,971   0,005
            AdjR 2                                0,476
            F                                    20,345





            Testiranje hipoteze H3
            Potrjena je bila hipoteza H3, da je zadovoljstvo s šolanjem za gostin-
            stvo in turizem pozitivno ter statistično značilno povezano z razum-
            ljivostjo snovi in s priporočanjem izobraževanja (preglednica 7.6).
            Možnost zaposlitve in nadaljevanje študija sta se pokazala v negativni
            povezanosti z zadovoljstvom s šolanjem za gostinstvo in turizem, kar
            kaže na poslabšane razmere za zaposlitvene možnosti v turizmu v re-
            giji in interes za nadaljevanje študija.                            51−7.6

            Testiranje hipoteze H4
            Potrjena je bila  hipoteza  H4, da je koristnost strokovno-tehničnih
            znanj v pozitivni in statistično značilni povezanosti s praktično upo-
            rabnostjo ter spodbujanjem k razmišljanju in samostojnem delu ter   52−7,7
            nadaljevanju študija (preglednica 7.7).


                                                           125
   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130