Page 125 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 125
Mnenja o izobraževalnem programu 7.6
Preglednica 7.6 Regresijska analiza zadovoljstva s šolanjem za gostinstvo in
turizem
Spremenljivke Zanimiv izobraževalni program Zanimiv izobraževalni program
1 2
Vrednost t-statistika Sig. Vrednost t-statistika Sig.
(B) (B)
Konstanta 1,262 2,786 0,000 1,855 3,505 0,000
Razumljivost snovi 0,582 4,466 0,000 0,548 4,279 0,000
Možnost zaposlitve −0,247 2,102 0,000 −0,248 −2,171 0,000
Priporočila izobra- 0,408 3,839 0,000 0,562 4,378 0,000
ževanja
Nadaljevanje študija - - - −0,261 −2,034 0,000
AdjR2 0,531 0,554
F 25,143 20,862
Preglednica 7.7 Regresijska analiza koristnosti strokovno-tehničnih znanj
Koristnost strokovno-tehničnih znanj Vrednost (B) t-statistika Sig.
Konstanta 0,979 2,611 0,000
Praktična uporabnost 0,247 3,277 0,000
Spodbujanje k razmišljanju in samostojnemu 0,298 3,093 0,000
delu
Literatura, pripomočki 0,185 1,971 0,005
AdjR 2 0,476
F 20,345
Testiranje hipoteze H3
Potrjena je bila hipoteza H3, da je zadovoljstvo s šolanjem za gostin-
stvo in turizem pozitivno ter statistično značilno povezano z razum-
ljivostjo snovi in s priporočanjem izobraževanja (preglednica 7.6).
Možnost zaposlitve in nadaljevanje študija sta se pokazala v negativni
povezanosti z zadovoljstvom s šolanjem za gostinstvo in turizem, kar
kaže na poslabšane razmere za zaposlitvene možnosti v turizmu v re-
giji in interes za nadaljevanje študija. 51−7.6
Testiranje hipoteze H4
Potrjena je bila hipoteza H4, da je koristnost strokovno-tehničnih
znanj v pozitivni in statistično značilni povezanosti s praktično upo-
rabnostjo ter spodbujanjem k razmišljanju in samostojnem delu ter 52−7,7
nadaljevanju študija (preglednica 7.7).
125