Page 127 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 127

Mnenja o izobraževalnem programu  7.6
            hkrati pokaže deleže vseh 13 opazovanih spremenljivk ter statistično
            najznačilnejših spremenljivk znotraj posameznega skupnega faktorja.
            Z dvema skupnima faktorjema smo pojasnili 63,9 % variance: s prvim
            skupnim faktorjem 53,9 % in z drugim skupnim faktorjem dodatnih
            9,7 % variance.
              Pri metodi glavnih osi je prvi skupni faktor povezan s kakovostjo
            izobraževalnega procesa, pri čemer imajo analizirane spremenljivke
            relativno visoke uteži. Drugi skupni faktor je povezan z zadovoljstvom
            z izobraževanjem in ima težo v spremenljivki zadovoljstvo s šolanjem.
              Pri metodi največjega verjetja brez rotacije faktorjev izhaja, da ima-
            jo znotraj prvega skupnega faktorja kakovost izobraževalnega procesa
            vključene spremenljivke statistično značilne uteži. Drugi skupni faktor
            je povezan z zadovoljstvom z izobraževanjem in ima težo v spremen-
            ljivkah snov pri predmetih je zanimiva in podana razumljivo, pridobljena
            strokovno-tehnična znanja mi bodo koristila, praktična znanja uporabljam
            v praksi, predavatelji imajo dober odnos do udeležencev programa, predava-
            nja spodbujajo k razmišljanju in samostojnemu delu, na razpolago je ustre-
            zna literatura in drugi pripomočki ter prostori in pogoji za izobraževanje so
            dobri.
              Metoda največjega verjetja s poševno rotacijsko metodo Oblimin s
            Kaiserjevo normalizacijo bolj izkristalizira vpliv posameznih faktor-
            jev. Struktura modela je nespremenjena in komunalitete se ob rota-
            cijah bist veno ne spreminjajo, kar kaže na to, da so ocene stabilne in
            da sta posamezna skupna faktorja med seboj neodvisna. Korelacijski
            koeficienti v prvem skupnem faktorju kakovosti izobraževalnega pro-
            cesa so ohranili statistično značilnost pri posameznih spremenljivkah.
            Pri drugem skupnem faktorju, ki je povezan z zadovoljstvom izobra-
            ževanja, pa se statistična značilnost uteži posameznih spremenljivk
            poveča.
              Metoda največjega verjetja s pravokotno rotacijsko metodo Vari-
            max s Kaiserjevo normalizacijo pokaže majhno razliko v primerjavi s
            poševno rotacijo. Korelacijski koeficienti pri pravokotni rotaciji imajo
            pri prvem skupnem faktorju, kakovost izobraževalnega procesa, naj-
            večjo utež v spremenljivkah predavanja spodbujajo k razmišljanju in sa-
            mostojnemu delu, snov pri predmetih je zsanimiva in podana razumljivo,
            na razpolago je ustrezna literatura in drugi pripomočki, praktična znanja
            uporabljam v praksi, predavatelji imajo dober odnos do udeležencev progra-
            ma, pridobljena strokovno-tehnična znanja mi bodo koristila ter prostori
            in pogoji za izobraževanje so dobri. Pri drugem skupnem faktorju, za-


                                                           127
   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132