Page 74 - Gošnik, Dušan. 2020. Strategije in uspešnost podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 74
Strategije in uspešnost podjetja

Preglednica 31: Področje »Strategija diferenciacije« – povezanost med trditvami

Trditev Naši izdelki/ Stremimo k pre­ Več vlagamo v
storitve so bistve­ Pri trženju smo poznavnosti marketinško ko­
no drugačni od inovativnejši kot municiranje kot
lastne blagovne naš glavni tek­
našega glavne­ naš glavni tek­ znamke.
ga tekmeca v mec v panogi. mec v panogi.

panogi.

Naši izdelki/storitve so bistveno 1,000
drugačni od našega glavnega
tekmeca v panogi.

Pri trženju smo bolj inovativni kot 0,460 1,000
naš glavni tekmec v panogi.

Stremimo k prepoznavnosti lastne 0,165 0,508 1,000
blagovne znamke.

74 Več vlagamo v marketinško 0,274 0,628 0,576 1,000
komuniciranje kot naš glavni

tekmec v panogi.

Determinanta = 0,300

Preglednica 32: Področje »Strategija diferenciacije« – KMO in Bartlettov test

Kaiser-Meyer-Olkinova mera vzorčne ustreznosti Hi-kvadratz 0,697
Bartlettov test sferičnosti Stopinje prostosti 153,658

p-vrednost 3
0,000

Analizirali smo tudi komunalitete. Te prikazujejo delež variance
opazovanih trditev, ki jo lahko pripišemo skupnemu faktorju »Strategi-
ja diferenciacije« oz. pojasnjeni varianci (preglednica 33). Komunalitete
pred ekstrakcijo so vse višje od 0,3, kar pomeni, da lahko trditve obdrži-
mo v analizi.

Preglednica 33: Področje »Strategija diferenciacije« – komunalitete

Trditev Začetni Po izločitvi faktorjev
0,426 0,555
Pri trženju smo inovativnejši kot naš glavni tekmec v panogi. 0,367 0,466
Stremimo k prepoznavnosti lastne blagovne znamke.
Več vlagamo v marketinško komuniciranje kot naš glavni 0,484 0,711
tekmec v panogi.
   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79