Page 74 - Gošnik, Dušan. 2020. Strategije in uspešnost podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 74
Strategije in uspešnost podjetja
Preglednica 31: Področje »Strategija diferenciacije« – povezanost med trditvami
Trditev Naši izdelki/ Stremimo k pre Več vlagamo v
storitve so bistve Pri trženju smo poznavnosti marketinško ko
no drugačni od inovativnejši kot municiranje kot
lastne blagovne naš glavni tek
našega glavne naš glavni tek znamke.
ga tekmeca v mec v panogi. mec v panogi.
panogi.
Naši izdelki/storitve so bistveno 1,000
drugačni od našega glavnega
tekmeca v panogi.
Pri trženju smo bolj inovativni kot 0,460 1,000
naš glavni tekmec v panogi.
Stremimo k prepoznavnosti lastne 0,165 0,508 1,000
blagovne znamke.
74 Več vlagamo v marketinško 0,274 0,628 0,576 1,000
komuniciranje kot naš glavni
tekmec v panogi.
Determinanta = 0,300
Preglednica 32: Področje »Strategija diferenciacije« – KMO in Bartlettov test
Kaiser-Meyer-Olkinova mera vzorčne ustreznosti Hi-kvadratz 0,697
Bartlettov test sferičnosti Stopinje prostosti 153,658
p-vrednost 3
0,000
Analizirali smo tudi komunalitete. Te prikazujejo delež variance
opazovanih trditev, ki jo lahko pripišemo skupnemu faktorju »Strategi-
ja diferenciacije« oz. pojasnjeni varianci (preglednica 33). Komunalitete
pred ekstrakcijo so vse višje od 0,3, kar pomeni, da lahko trditve obdrži-
mo v analizi.
Preglednica 33: Področje »Strategija diferenciacije« – komunalitete
Trditev Začetni Po izločitvi faktorjev
0,426 0,555
Pri trženju smo inovativnejši kot naš glavni tekmec v panogi. 0,367 0,466
Stremimo k prepoznavnosti lastne blagovne znamke.
Več vlagamo v marketinško komuniciranje kot naš glavni 0,484 0,711
tekmec v panogi.
Preglednica 31: Področje »Strategija diferenciacije« – povezanost med trditvami
Trditev Naši izdelki/ Stremimo k pre Več vlagamo v
storitve so bistve Pri trženju smo poznavnosti marketinško ko
no drugačni od inovativnejši kot municiranje kot
lastne blagovne naš glavni tek
našega glavne naš glavni tek znamke.
ga tekmeca v mec v panogi. mec v panogi.
panogi.
Naši izdelki/storitve so bistveno 1,000
drugačni od našega glavnega
tekmeca v panogi.
Pri trženju smo bolj inovativni kot 0,460 1,000
naš glavni tekmec v panogi.
Stremimo k prepoznavnosti lastne 0,165 0,508 1,000
blagovne znamke.
74 Več vlagamo v marketinško 0,274 0,628 0,576 1,000
komuniciranje kot naš glavni
tekmec v panogi.
Determinanta = 0,300
Preglednica 32: Področje »Strategija diferenciacije« – KMO in Bartlettov test
Kaiser-Meyer-Olkinova mera vzorčne ustreznosti Hi-kvadratz 0,697
Bartlettov test sferičnosti Stopinje prostosti 153,658
p-vrednost 3
0,000
Analizirali smo tudi komunalitete. Te prikazujejo delež variance
opazovanih trditev, ki jo lahko pripišemo skupnemu faktorju »Strategi-
ja diferenciacije« oz. pojasnjeni varianci (preglednica 33). Komunalitete
pred ekstrakcijo so vse višje od 0,3, kar pomeni, da lahko trditve obdrži-
mo v analizi.
Preglednica 33: Področje »Strategija diferenciacije« – komunalitete
Trditev Začetni Po izločitvi faktorjev
0,426 0,555
Pri trženju smo inovativnejši kot naš glavni tekmec v panogi. 0,367 0,466
Stremimo k prepoznavnosti lastne blagovne znamke.
Več vlagamo v marketinško komuniciranje kot naš glavni 0,484 0,711
tekmec v panogi.