Page 45 - Gošnik, Dušan. 2020. Strategije in uspešnost podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 45
Rezultati empirične raziskave

V tem poglavju predstavljamo rezultate raziskave. Rezultati osrednje em-
pirične raziskave v prvem delu vsebujejo: opis ciljne populacije, način
zbiranja podatkov, opis vzorca, opis testiranja veljavnosti in zanesljivosti
merskega instrumenta ter podroben opis uporabljenih metod analize po-
datkov. V nadaljevanju predstavljamo opisno statistiko rezultatov razis-
kave za: (1) dejavnik »Spremembe v okolju«, kamor smo umestili pod-
ročja »Kupci«, »Konkurenti«, »Tehnologija« in »Dobavitelji«; (2)
dejavnik »Strategija podjetja do kupcev«, kamor smo umestili področja
»Strategija diferenciacije«, »Strategija nizkih stroškov in privlačnih
cen«, »Strategija osredinjenja« ter »Strategija prehitevanja«.

Na koncu empiričnega dela so predstavljeni rezultati preverjanja ve-
ljavnosti teoretičnega modela (slika 1) s komentarji. Rezultate predsta-
vljamo s pomočjo preglednic, opisov in komentarjev v tekstu ter pregled­
nic v prilogah.

Opis poteka zbiranja in analize podatkov
V nadaljevanju predstavljamo podroben opis poteka raziskave. Opisuje-
mo ciljno populacijo, metode zbiranja podatkov, vzorec podjetij, metode
analize podatkov ter način testiranja merskega inštrumenta.

Opis ciljne populacije
Ciljna populacija v naši raziskavi so bila MSP, ki so bila v času naše raz-
iskave na dan 11. 1. 2017 v javni bazi podatkov o poslovnih subjektih s
sedežem na območju Republike Slovenije (AJPES). AJPES je Agencija
   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50