Page 10 - Nemec Rudež, Helena, ur. 2015. Soustvarjanje v turizmu. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 10
Soustvarjanje v turizmu

metod raziskovanja, prikaže aplikativnost in aktualnost soustvarjalnega
tržnega komuniciranja v turizmu.

V tretjem prispevku avtorja raziskujeta koncept soustvarjanja turistič-
nih ponudnikov s potrošniki. Pri tem predstavita raziskave s tega področja
in ponudita primere te interakcije.

Soustvarjanje je povezano s socialnim turizmom v četrtem prispevku.
Avtorica na osnovi kvalitativne raziskave ugotavlja specifične in splošne ko-
risti, ki nastajajo s soustvarjanjem na področju socialnega turizma.

Peti prispevek obravnava soustvarjanje na specifičnem področju – vi-
sokem šolstvu, ki izobražuje za potrebe turizma. Avtorica ugotavlja po-
membnost premika s formalno partnerskega sodelovanja k inovativnemu
in fleksibilnemu soustvarjanju med različnimi deležniki na področju viso-
kega šolstva.
10 Zadnji prispevek se ukvarja s preučevanjem soustvarjanja v povezavi
z intelektualnim kapitalom v turizmu. Avtorica aplicira soustvarjanje na
petnajst dimenzij intelektualnega kapitala, ki so prisotne v turističnih pod-
jetjih.

Poudarimo naj, da monografija Soustvarjanje v turizmu ne izpostavlja
samo novih izzivov, ampak odpira veliko novih vprašanj in tlakuje pot na-
daljnjemu preučevanju tega področja. Monografija je namenjena akademi-
kom in praktikom s širšega področja turizma kot tudi študentom turizma,
ki se želijo poglobiti v izzive soustvarjanja na področju turizma.

Helena Nemec Rudež
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15