Page 79 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani / The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, leto 9, zvezek 18 / Year 9, Issue 18, 2013
P. 79
fgang Suppan, NJEGOV ÈAS IN TAKRATNO (GODBENIŠKO) GLASBENO OKOLJE
pihalno glasbo e zelo zgodaj vnesli elemente filmske in televizijske glasbe ter deloma
tudi jazzu sorodne zabavne glasbe. Ali je Adamiè svojo orientacijo našel prav tu, bi bilo
potrebno dokazati v podrobni analitièni raziskavi.
Takšno je bilo torej okolje, v katerem je Adamiè, seveda na svojstven naèin, oblikoval
(pihalno-) glasbeno govorico, ki so jo hvale no sprejemali zelo sposobni pihalni orkestri
na Slovenskem.3
3 Prevod Jure Legvart.
79
pihalno glasbo e zelo zgodaj vnesli elemente filmske in televizijske glasbe ter deloma
tudi jazzu sorodne zabavne glasbe. Ali je Adamiè svojo orientacijo našel prav tu, bi bilo
potrebno dokazati v podrobni analitièni raziskavi.
Takšno je bilo torej okolje, v katerem je Adamiè, seveda na svojstven naèin, oblikoval
(pihalno-) glasbeno govorico, ki so jo hvale no sprejemali zelo sposobni pihalni orkestri
na Slovenskem.3
3 Prevod Jure Legvart.
79