Page 11 - Mešinovič, Sanela, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 11
znam preglednic
3.1 Kognitivni pogled na poučevanje · 20
3.2 Konstruktivistični pogled na poučevanje · 21
3.3 Kognitivni konflikt in sprememba pojmovne predstave · 39
3.4 Frayerjev model za n-strano prizmo · 45
4.1 Klasifikacija didaktičnih sredstev · 49
5.1 Število ur, predvidenih za posamezno matematično področje v učnih
načrtih za matematiko · 63
5.2 Uporaba Carrollovega diagrama · 100
9
3.1 Kognitivni pogled na poučevanje · 20
3.2 Konstruktivistični pogled na poučevanje · 21
3.3 Kognitivni konflikt in sprememba pojmovne predstave · 39
3.4 Frayerjev model za n-strano prizmo · 45
4.1 Klasifikacija didaktičnih sredstev · 49
5.1 Število ur, predvidenih za posamezno matematično področje v učnih
načrtih za matematiko · 63
5.2 Uporaba Carrollovega diagrama · 100
9