Page 9 - Mešinovič, Sanela, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 9
znam slik

2.1 Aksiomi ravninske evklidske geometrije · 16
2.2 Aksiom o vzporednici v evklidski, hiperbolični in eliptični geometriji · 16
2.3 Vzporedni premici se sekata v neskončnosti · 16
3.1 Pojmovna struktura · 26
3.2 Krog izkustvenega učenja po Kolbu · 30
3.3 Izidi pri metu dveh kock · 31
3.4 Slikovna predstavitev problema · 43
5.1 Van Hielova teorija razvoja geometrijskih predstav · 68
5.2 Geometrijske oblike, ki so jih otroci prerisovali v Piagetovi raziskavi · 75
5.3 Geometrijske oblike, ki so jih narisali otroci v Piagetovi raziskavi · 75
5.4 Geometrijski liki z ravnimi in neravnimi stranicami · 84
5.5 Geometrijski elementi v standardnih in nestandardnih legah · 84
5.6 Prekrivanje pravokotnika z manjšimi kvadrati · 85
5.7 Van Hielove ploščice · 86
5.8 Razvrščanje likov v množice · 86
5.9 Razvrščanje likov v drevesni prikaz · 87
5.10 Oblikovanje figure s tangramom · 88
5.11 Koliko enakih kvadratov sestavlja lik na geoplošči? · 89
5.12 Oblikovanje pravokotnega enakokrakega trikotnika iz le nekaterih likov

tangrama · 90
5.13 Oblikovanje različnih štirikotnikov z danima diagonalama · 91
5.14 Razvrščanje štirikotnikov v Euler-Vennov prikaz · 92
5.15 Dolžine na geoplošči 5 × 5 · 93
5.16 Pravokotniki na geoplošči 5 × 5 · 93
5.17 Komponente matematičnega problema · 95
5.18 Primer reševanja geometrijskega problema · 96
5.19 Razlika med problemom in problemom – vajo · 96
5.20 Problem z zaprto potjo in zaprtim ciljem · 97
5.21 Problem z odprto potjo in zaprtim ciljem · 97
5.22 Štirikotniki s pravokotnima diagonalama na geoplošči 3 × 3 · 97
5.23 Problem z odprto potjo in odprtim ciljem · 98
5.24 Trikotniki na geoplošči 3 × 3 · 99
5.25 Uporaba Euler-Vennovega diagrama · 100
5.26 Uporaba drevesa · 100
5.27 Iskanje poti · 101
5.28 Rešitev iskanja poti · 101
5.29 Dobljene poti · 102

7
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14