Page 19 - Aktivni otrok, aktivne počitnice
P. 19
venije za obdobje 2026–2035. V točki 3.1
Športni programi, podtočki 3.1.1. Prostoča-
sna športna vzgoja otrok in mladine je pod
Strateškimi cilji zapisano: »Povečati ponud-
bo počitniških športnih programov, razviti
več rednih (celoletnih) prostočasnih progra-
mov za otroke, mladino in družine in pove-
čati vključevanje otrok in mladostnikov v po-
čitniške športne programe za 15 %.«
Lokalne skupnosti lahko programe podprejo
tudi s sredstvi izven letnega programa športa.
Tako nekatere občine zagotovijo sredstva v sa-
mostojnih postavkah sprejetega proračuna. Z
oblikovanjem prijavnih razpisov lahko lokalne
skupnosti podprejo tudi strokovnost izvedbe,
inovativnost programov in druge značilnosti
programov. Deleži (so)financiranja programov
so različni, nekatere občine otrokom s stalnim
naslovom v občini omogočijo udeležbo v
brezplačnih programih, druge programe sofi-
nancirajo, tretje spet podprejo izvajalce z
možnostjo koriščenja javne infrastrukture in
drugimi oblikami pomoči. Občine lahko pro-
grame izvedejo preko svojih zavodov za šport,
lahko spodbudijo in podprejo lokalna športna
društva, vzgojno-izobraževalne zavode ali pa
druge/zunanje izvajalce programov.
Predstavimo programe javnosti
skozi učinkovita sredstva
obveščanja
Predvsem pravočasno obveščanje o možno-
stih udeležbe otrok v počitniških taborih in
varstvu s strani izvajalcev je staršem v veliko
pomoč pri načrtovanju aktivnih počitnic za
svoje otroke. Premislek o možnostih ter pra-
vočasna rezervacija udeležbe otroka v pro-
gramu družini omogočata, da se o počitni-
ških načrtih pogovori in uskladi. Starši pa
lahko otroka tudi ustrezno pripravijo in mo-
tivirajo za udeležbo.
Oblikujmo in predstavimo primerno
infrastrukturo v našem lokalnem
okolju
Lokalna skupnost skozi svoje pristojnosti
upravlja in načrtuje tudi infrastrukturo v
aktivni otrok, aktivne počitnice 19