Page 22 - Aktivni otrok, aktivne počitnice
P. 22

V kolikor otrok del dneva preživlja sam, tudi z njim načrtujmo del aktivnosti oz. se dogovorimo o
         njegovih aktivnostih v času naše odsotnosti do našega prihoda domov.
         Za aktivnosti doma lahko načrtujemo aktivne dneve z določenim programom in urnikom. Za vi-
         kend izkoristimo okolico ali izvedemo aktivnosti kot izlete v planine, na morje, kmetije, razisko-
         vanje naravnih atrakcij. Če želimo večdnevne aktivne počitnice, je smiselno, da razmislimo o ak-
         tivnostih, kot so kampiranje, taborjenje ali kakšne organizirane aktivnosti.
         Spoznajte značilnosti in interese svoje ciljne skupine ter prilagodite pristop, da bo čim skladnejši
         z njihovimi motivi in potrebami.

         Skupaj z otrokom si postavimo cilje in izzive
         Obdobje počitnic predstavlja obdobje možnosti ustvarjanja številnih doživetij. Otroci (se)
         lahko:

               » nekaj izkusijo in doživijo (npr. nekaj novega, kot je plezanje),
               » nečesa naučijo (npr. orientacija, kuhanje na ognju),
               » dosežejo napredek v neki dejavnosti (npr. izboljšajo čas plavanja),
               » nekaj občutijo (npr. občutek samostojnosti, ekipnega duha),
               » krepijo rutino (npr. vsak dan vsaj eno uro izvajajo gibalno aktivnost),
               » družijo (npr. razvijajo socialne veščine).
         Dneve si lahko obogatimo z različnimi vsebinami:
               » gibalnimi: pohod, kolesarjenje, plavanje, igre z žogo, lov za zakladom,
               » ustvarjalnimi: poslikava kamnov, izdelava bivaka, kuhanje na prostem, risanje,
               » naravoslovnmi: raziskovanje rastlin, opazovanje živali,
               » družabnimi: različne igre.

        22   aktivni otrok, aktivne počitnice
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27