Page 22 - Aktivni otrok, aktivne počitnice
P. 22
V kolikor otrok del dneva preživlja sam, tudi z njim načrtujmo del aktivnosti oz. se dogovorimo o
njegovih aktivnostih v času naše odsotnosti do našega prihoda domov.
Za aktivnosti doma lahko načrtujemo aktivne dneve z določenim programom in urnikom. Za vi-
kend izkoristimo okolico ali izvedemo aktivnosti kot izlete v planine, na morje, kmetije, razisko-
vanje naravnih atrakcij. Če želimo večdnevne aktivne počitnice, je smiselno, da razmislimo o ak-
tivnostih, kot so kampiranje, taborjenje ali kakšne organizirane aktivnosti.
Spoznajte značilnosti in interese svoje ciljne skupine ter prilagodite pristop, da bo čim skladnejši
z njihovimi motivi in potrebami.
Skupaj z otrokom si postavimo cilje in izzive
Obdobje počitnic predstavlja obdobje možnosti ustvarjanja številnih doživetij. Otroci (se)
lahko:
» nekaj izkusijo in doživijo (npr. nekaj novega, kot je plezanje),
» nečesa naučijo (npr. orientacija, kuhanje na ognju),
» dosežejo napredek v neki dejavnosti (npr. izboljšajo čas plavanja),
» nekaj občutijo (npr. občutek samostojnosti, ekipnega duha),
» krepijo rutino (npr. vsak dan vsaj eno uro izvajajo gibalno aktivnost),
» družijo (npr. razvijajo socialne veščine).
Dneve si lahko obogatimo z različnimi vsebinami:
» gibalnimi: pohod, kolesarjenje, plavanje, igre z žogo, lov za zakladom,
» ustvarjalnimi: poslikava kamnov, izdelava bivaka, kuhanje na prostem, risanje,
» naravoslovnmi: raziskovanje rastlin, opazovanje živali,
» družabnimi: različne igre.
22 aktivni otrok, aktivne počitnice