Page 30 - Moč in vloga družbenih inovacij
P. 30

Naprava in postopek za upravljanje pozornosti

        in kakovostne interakcije v dvosmernih
        avdio-videokomunikacijskih platformah




        Predstavljeni  izum je namenjen  zagotavljanju       kamero, se hitro odzivajo na vprašanja, sporočila
        povratnih informacij o pozornosti uporabnikov v      in/ali naloge, redko ali nikoli ne zevajo, nikoli ali
        dvosmernih avdio-videokomunikacijskih platfor-       redko izginejo izpred kamere.
        mah, ki vključujejo agenta, ki je sposoben spreje-
        manja, sledenja in/ali analize stanja uporabnikov
        na podlagi podatkov – te zagotavljajo senzorji in
        nameščene digitalne naprave, ki tvorijo enega ali
        več kanalov:
        •   sistemski kanal za uporabe miške in tipkovnice ter   OBDOBJE/ČAS RAZVOJA:
            uporabe drugih programov,                       Konceptualno od leta 2005, intenzivno od leta
        •   motorični kanal za spremljanje podatkov o       2020 do danes (podeljen slovenski patent,
            gibanju uporabnikov,                            evropski patent v teku).
        •   fiziološki kanal za spremljanje fizioloških odzivov
            uporabnikov, kot so krvni tlak, oksigenacija,   KOMU JE NAMENJENA:
            telesna temperatura,                            Univerze, šole, oddelki za trženje, organizatorji
        •   nevrološki kanal za sledenje nevrološkim        konferenc.
            podatkom, pridobljenim s prenosnimi napravami
            EEG ali podobnimi napravami.
        Kazalniki nizke budnosti vključujejo: pogosto gle-  TRŽNE DEJAVNOSTI
        danje stran od zaslona ali kamere, pogosto ze-
        vanje, daljše govorjenje brez uporabe mikrofona,
        uporabo drugih programov ali aplikacij, gibanje     V teku je pridobivanje finančnih virov za opera-
        oči v različne smeri, pogoste gibe celotnega te-    tivno implementacijo (kot samostojna aplikacija
        lesa, spremembe fizioloških in/ali nevroloških pa-  ali pa preko API), interes sta izrazili dve slovenski
        rametrov, daljšo odsotnost izpred kamere, Med-      podjetji (eno od njiju je izum pripravljeno vključiti
        tem je visoka budnost stanje aktivne pozornosti,    v svoj izdelek, ki je že dobro prisoten na trgu).
        ko npr. uporabniki večinoma gledajo v zaslon ali

        28                                                                                   2023     projekti/projects
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35