Page 25 - Moč in vloga družbenih inovacij
P. 25
in
V mestnem okolju takšno delo vključuje aktivno
sodelovanje z lokalnimi inštitucijami in upravo
na promociji arheološke dediščine Kopra. Ciljna
publika in ključni deležniki številnih dejavnosti so
prebivalci mesta, kar študentom omogoča spo-
znavanje participativnih pristopov raziskovanja
dediščine. Dejavnosti študentov so namenjene
tudi začasnim prebivalcem mesta – študentom
in zaposlenim na UP ter turistom. Študenti se v
okviru projektnih in študijskih dejavnosti učijo o
arheološki dediščini Kopra in jo na različne na-
čine poskušajo približati javnosti z vključujočim
pristopom ter v skladu z njihovimi potrebami in
željami. Rezultati se kažejo na različnih ravneh, v
obveščanju javnosti preko časopisov in družbe-
nih omrežij, skozi oblikovanje promocijskih gradiv
za različne ciljne skupine, kot so npr. slikanice za
otroke, razstave za širšo javnost, družabne igre
na temo lokalne dediščine in scenariji za igrano-
-dokumentarne filme.
ODMEVNOST IN USPEH
OBDOBJE/ČAS RAZVOJA: Uporaba realnega okolja kot živega laboratori-
Od 2008 (kontinuirano, še poteka). ja za poučevanje in delo z dediščino je dosegla
dober odziv na ravni študentov in primarne ciljne
skupine – lokalne skupnosti. Pri študentih se us-
KOMU JE NAMENJENA: pešnost izvajanja takšnega načina poučevanja
Študentom, lokalni skupnosti. kaže v povečanem obsegu samostojnih in krea-
tivnih produktov v sozvočju z lokalno skupnostjo.
Odziv ključnih deležnikov pa se kaže v podpori in
spodbujanju študentske kreativnosti ter nenaza-
dnje tudi v prepoznavanju UP kot interaktivne in
odzivne članice družbe.
2023 projekti/projects 23