Page 25 - Moč in vloga družbenih inovacij
P. 25

in










        V mestnem okolju takšno delo vključuje aktivno
        sodelovanje  z  lokalnimi  inštitucijami  in  upravo
        na promociji arheološke dediščine Kopra. Ciljna
        publika in ključni deležniki številnih dejavnosti so
        prebivalci  mesta,  kar  študentom  omogoča  spo-
        znavanje participativnih pristopov raziskovanja
        dediščine. Dejavnosti študentov so namenjene
        tudi začasnim prebivalcem mesta – študentom
        in zaposlenim na UP  ter  turistom. Študenti se v
        okviru projektnih in študijskih dejavnosti učijo o
        arheološki dediščini Kopra in jo na različne na-
        čine poskušajo približati javnosti z  vključujočim
        pristopom ter v skladu z njihovimi potrebami in
        željami. Rezultati se kažejo na različnih ravneh, v
        obveščanju javnosti preko časopisov in družbe-
        nih omrežij, skozi oblikovanje promocijskih gradiv
        za različne ciljne skupine, kot so npr. slikanice za
        otroke, razstave za širšo javnost, družabne igre
        na temo lokalne dediščine in scenariji za igrano-
        -dokumentarne filme.
                                                             ODMEVNOST IN USPEH


        OBDOBJE/ČAS RAZVOJA:                                 Uporaba realnega okolja kot živega laboratori-
        Od 2008 (kontinuirano, še poteka).                   ja za poučevanje in delo z dediščino je dosegla
                                                             dober odziv na ravni študentov in primarne ciljne
                                                             skupine – lokalne skupnosti. Pri študentih se us-
        KOMU JE NAMENJENA:                                   pešnost izvajanja  takšnega načina poučevanja
        Študentom, lokalni skupnosti.                        kaže v povečanem obsegu samostojnih in krea-
                                                             tivnih produktov v sozvočju z lokalno skupnostjo.
                                                             Odziv ključnih deležnikov pa se kaže v podpori in
                                                             spodbujanju študentske kreativnosti ter nenaza-
                                                             dnje tudi v prepoznavanju UP kot interaktivne in
                                                             odzivne članice družbe.

        2023     projekti/projects                                                                       23
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30