Page 28 - Moč in vloga družbenih inovacij
P. 28
in
Projekt
Think XR
Pri projektu razvijamo nove procese in program-
ske module za izobraževanje, ki bodo vključevali
tehnologije navidezne in obogatene resničnosti
(XR tehnologije).
Vzpostavili smo demonstracijski center XR tehno-
logij tako v Slovenskih Konjicah kot tudi v Ljublja- OBDOBJE/ČAS RAZVOJA:
ni, opremljen s sodobno XR tehnologijo. Poleg
tega smo oblikovali program XR akademije v ob- Od julija 2022 do konca aprila 2024.
segu 100 ur, ki omogoča učiteljem in mentorjem
pridobivanje potrebnih znanj za poučevanje XR KOMU JE NAMENJENA:
tehnologij (uporaba programskih orodij Blender Slovenskim učiteljem (mentorjem) ter dijakom/
in Unity za razvoj 3D vsebin v navidezni in obo- študentom.
gateni resničnosti). Mentorji so tako usposobljeni
za posredovanje potrebnih znanj za poklice pri-
hodnosti, kot so razvijalci 3D digitalnih dvojčkov,
Metaversa, video iger ter aplikacij navidezne in
obogatene resničnosti. ODMEVNOST IN USPEH
Aprila 2023 smo izobrazili prvo generacijo men- V teku je vzpostavljanje nacionalnega XR in Web
torjev (15). V teku je tudi izvedba prvih pilotnih 4.0 partnerstva, znotraj katerega povezujemo
izvedb XR vsebin za dijake in študente, ki bodo strokovnjake, izobraževalne ustanove, mentorje,
tako pridobivali nova znanja o sodobnih XR teh- podjetja, organizacije in vodilne strokovnjake na
nologijah.
področju XR tehnologij za razvoj digitalnih kom-
petenc. Trenutno je memorandum partnerstva
podpisalo 22 organizacij (podjetja, fakultete, sre-
dnje šole ipd.).
26 2023 projekti/projects