Page 126 - Gošnik, Dušan. 2020. Strategije in uspešnost podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 126
Strategije in uspešnost podjetja
(2) Zasnovali in preverili smo izvirni model povezav med izbranimi
dejavniki sprememb v okolju, strategijami podjetja do kupcev in uspeš-
nostjo podjetja. Model nam omogoča nadaljnje raziskave, poglobljene
študije v Sloveniji ali primerljivih ekonomijah ter s tem odpira možnos-
ti za doseganje novih ciljev, kar predstavljamo kot možnosti za nadaljnje
raziskovanje.
(3) Izvedli smo obširno empirično raziskavo na populaciji 3.007 MSP
v Republiki Sloveniji.
(4) Na podlagi rezultatov raziskave smo razvili implikacije za delo v
praksi.
Ocenjujemo, da bi lahko večji vzorec pomembno vplival na rezultate
te raziskave. Kot priložnost za nadaljnje raziskovanje vidimo primerjalne
periodične analize na enaki populaciji in primerjalne raziskave s podob-
126 nimi ekonomijami, kot je Slovenija.
(2) Zasnovali in preverili smo izvirni model povezav med izbranimi
dejavniki sprememb v okolju, strategijami podjetja do kupcev in uspeš-
nostjo podjetja. Model nam omogoča nadaljnje raziskave, poglobljene
študije v Sloveniji ali primerljivih ekonomijah ter s tem odpira možnos-
ti za doseganje novih ciljev, kar predstavljamo kot možnosti za nadaljnje
raziskovanje.
(3) Izvedli smo obširno empirično raziskavo na populaciji 3.007 MSP
v Republiki Sloveniji.
(4) Na podlagi rezultatov raziskave smo razvili implikacije za delo v
praksi.
Ocenjujemo, da bi lahko večji vzorec pomembno vplival na rezultate
te raziskave. Kot priložnost za nadaljnje raziskovanje vidimo primerjalne
periodične analize na enaki populaciji in primerjalne raziskave s podob-
126 nimi ekonomijami, kot je Slovenija.