Page 126 - Gošnik, Dušan. 2020. Strategije in uspešnost podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 126
Strategije in uspešnost podjetja

(2) Zasnovali in preverili smo izvirni model povezav med izbranimi
dejavniki sprememb v okolju, strategijami podjetja do kupcev in uspeš-
nostjo podjetja. Model nam omogoča nadaljnje raziskave, poglobljene
študije v Sloveniji ali primerljivih ekonomijah ter s tem odpira možnos-
ti za doseganje novih ciljev, kar predstavljamo kot možnosti za nadaljnje
raziskovanje.

(3) Izvedli smo obširno empirično raziskavo na populaciji 3.007 MSP
v Republiki Sloveniji.

(4) Na podlagi rezultatov raziskave smo razvili implikacije za delo v
praksi.

Ocenjujemo, da bi lahko večji vzorec pomembno vplival na rezultate
te raziskave. Kot priložnost za nadaljnje raziskovanje vidimo primerjalne
periodične analize na enaki populaciji in primerjalne raziskave s podob-
126 nimi ekonomijami, kot je Slovenija.
   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131