Page 9 - Kukanja, Marko. 2017. Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu: Zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 9
Slike

60 Slika 1: Trženjski splet za storitve
61 Slika­2: Sistematičen pristop k vzpostavitvi trženjskega odnosa med gostom in PGO
119 Slika 3: Teoretični (hipotetični) model kakovosti po dimenzijah trženjskega spleta

(7P)
121 Slika 4: Grafični prikaz predlaganega modela raziskave v povezavi s hipotezami
173 Slika 5: Strukturni model, ki opisuje in potrjuje odnose med dejavniki menedžmenta

kakovosti, kakovostjo ter lojalnostjo gostov v PGO
182 Slika 6: Trženjski model dejavnikov kakovosti v prehrambnem gostinstvu
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14