Page 10 - Glasba zdravi: vloga glasbe v pediatričnem okolju
P. 10

varnost in odpornost – ne le pri otroku, temveč tudi pri starših in tera-
                     pevtih. V bolnišničnem okolju, kjer je vsak trenutek dragocen, se glasba
                     razkrije kot most, ki povezuje in zdravi.
                                                    ***
                         Ob prebiranju te monografije vam morda pride na misel trenutek,
                     ko vas je glasba dosegla tam, kjer besede niso mogle. Uspavanka, ki vas
                     je v otroštvu pomirila, pesem, ki vam je pomagala skozi bolečino, ali me-
                     lodija, ki vas je povezala z nekom, ki ga imate radi. Takšno moč glasba
         10          razkriva tudi v pediatričnem okolju – moč, da zdravi, povezuje in daje

                     upanje. Zato ta monografija ni zgolj zbirka znanstvenih uvidov, temveč
                     tudi manifest človečnosti – povabilo, da skozi glasbo ponovno odkrije-
                     mo, obudimo in plemenitimo tisto, kar je v nas najčistejše, najsočutnej-
            Katarina Habe, Katarina Lia Kompan Erzar in Petra Brdnik Juhart
                     še in najhumanejše.
                                                    ***
                         Zahvaljujemo se Univerzi v Ljubljani za podporo pri izvajanju pro-
                     jektov, kot je dotični, ki znanstveni pristop aplikativno prenašajo v ožje
                     in  širše  slovensko  družbeno  okolje  za  dobrobit  posameznika  in  druž-
                     be. Projekt Glasba zdravi se vsebinsko umešča v zagonski raziskovalni
                     program Akademije za glasbo Glasba kot inkluzivno sredstvo za spod-
                     bujanje duševnega zdravja in psihološkega blagostanja pri ranljivih sku-
                     pinah. Pomembna vloga akademskega okolja je namreč tudi v vzgoji in
                     ne zgolj v izobraževanju sodobnih generacij mladih ljudi, ki se zaveda-
                     jo pomena lastnega znanstvenega in/ali umetniškega delovanja z name-
                     nom iskanja poti tako na področju naravoslovja in tehnike kot tudi na
                     področju družboslovja, humanistike in umetnosti za dobrobit človeštva.
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15