Page 323 - International Perspectives on Effective Teaching and Learning in Digital Education
P. 323

Assessment Tools for Non-Technical Skills

                      simulation intervention: A repeated cross-sectional intervention study at
                      two hospital sites. BMJ Open Quality, 10(1), e1183.
                  Stevenson, C., Bhangu, A., Jung, J. J., MacDonald, A., & Nolan, B. (). The
                      development and measurement properties of the trauma NOn-TECHni-
                      cal skills (T-NOTECHS) scale: A scoping review. The American Journal of
                      Surgery, 224(4), 1115–115.
                  Tofil, N., Morris, J., Peterson, D., Watts, P., Epps, C., Harrington, K., Leon, K., Pierce,
                      C., & White, M. (14). Interprofessional simulation training improves
                      knowledge and teamwork in nursing and medical students during inter-
                      nal medicine clerkship. Journal of Hospital Medicine : An Official Publication
                      of the Society of Hospital Medicine, 9. https://doi.org/1.1/jhm.16
                  Uramatsu, M., Fujisawa, Y., Mizuno, S., Souma, T., Komatsubara, A., & Miki, T.
                      (17). Do failures in non-technical skills contribute to fatal medical acci-
                      dents in Japan? A review of the 1–13 national accident reports. BMJ
                      Open, 7(), e13678.
                  von Wendt, C. E. A., & Niemi-Murola, L. (18). Simulation in interprofessional
                      clinical education exploring validated nontechnical skills measurement
                      tools. Simulation in Healthcare: Journal of the Society for Simulation in
                      Healthcare, 13(), 131–138.
                  Zhang, C., Miller, C., Volkman, K., Meza, J., & Jones, K. (15). Evaluation of the
                      team performance observation tool with targeted behavioral markers in
                      simulation-based interprofessional education. Journal of Interprofessional
                      Care, 29(3), –8.

                  Orodja za ocenjevanje netehničnih veščin pri izobraževanju
                  multidisciplinarnega zdravstvenega tima na podlagi simulacij:
                  pregled obsega literature
                  V zadnjih letih se vse bolj priznava pomen usposabljanja zdravstvenih delav-
                  cev na področju netehničnih veščin z uporabo učinkovitih metod za prepreče-
                  vanje kliničnih napak v zdravstveni praksi. Simulacije se pogosto uporabljajo
                  kot učna metoda za učenje netehničnih veščin (NTV) zdravstvenih delavcev.
                  Namen pregleda je bil raziskati validiranost ocenjevalnih orodij, ki se upora-
                  bljajo za ocenjevanje NTV multidisciplinarnega tima na podlagi simulacij. Is-
                  kanje literature je potekalo v podatkovnih zbirkah PubMed in Web of Science
                  na podlagi vnaprej določenih vključitvenih in izključitvenih kriterijev. V končno
                  analizo je bilo vključenih deset raziskav. Identificiranih je bilo sedem različnih
                  orodij za ocenjevanje, pri čemer sta bili večkrat uporabljena orodji za ocenjeva-
                  nje TEAM (iz angl. Team Emergency Assessment Measure) in T-NOTECHS (iz angl.
                  Non-Technical Skills for Trauma). Najpogosteje ocenjene NTV znotraj vsakega
                  orodja so bile komunikacija, prepoznavanje situacije, timsko delo/sodelovanje
                  in vodenje. Številna ocenjevalna orodja so validirana za ocenjevanje in posplo-





                                                                            33
   318   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328