Page 24 - Moč in vloga družbenih inovacij
P. 24
Živi laboratoriji
za kulturno dediščino
Delo na področju kulturne dediščine UP FHŠ
vključuje preplet raziskovalnega dela in visoko-
šolskega poučevanja. S ciljem, da bi študentom
prenesli aktualna znanja in jim omogočili kako-
vostne temelje za delo v stroki, smo razvili vrsto
izobraževalnih dejavnosti, ki omogočajo interak-
tiven in praktičen način učenja in poučevanja,
sodelovanja z družbo ter različnimi deležniki in
realno okolje študija kot živi laboratorij za prenos
ter preverbo teoretičnega in praktičnega znanja
o dediščini. Fokus dela in ključni točki tega živega
laboratorija sta Arheološki park Simonov zaliv in
staro mestno jedro Kopra.
Upravljanje z Arheološkim parkom Simonov za-
liv vključuje tudi izvedbo dejavnosti, med kate-
rimi študentski projekti omogočajo neformalno
izobraževanje in kreativno ustvarjanje različnih
vsebin v realnem delovnem okolju. Projekti krea-
tivno posegajo na različna področja, tudi takšna,
ki izstopajo iz klasičnega pogleda in dojemanja
dediščine. Ob delu in oblikovanju programov za
različne ciljne skupine se študenti pripravljajo Dosedanje dejavnosti so delo z dediščino kako-
na delo v realnem okolju. Pomemben dosežek je vostno povezale s prepletanjem različnih tem in
dvostranski proces učenja, kar predstavlja doda- znanj, kot so konservatorstvo, restavratorstvo,
no vrednost izobraževanja. dediščina športa, poučevanje tujih jezikov in kre-
ativna interpretacija.
22 2023 projekti/projects