Page 24 - Moč in vloga družbenih inovacij
P. 24

Živi laboratoriji

          za kulturno dediščino





        Delo  na področju  kulturne  dediščine  UP FHŠ
        vključuje preplet raziskovalnega dela in visoko-
        šolskega poučevanja. S ciljem, da bi študentom
        prenesli aktualna znanja in jim omogočili kako-
        vostne temelje za delo v stroki, smo razvili vrsto
        izobraževalnih dejavnosti, ki omogočajo interak-
        tiven in praktičen način učenja in poučevanja,
        sodelovanja z družbo  ter različnimi deležniki in
        realno okolje študija kot živi laboratorij za prenos
        ter preverbo teoretičnega in praktičnega znanja
        o dediščini. Fokus dela in ključni točki tega živega
        laboratorija sta Arheološki park Simonov zaliv in
        staro mestno jedro Kopra.
        Upravljanje z  Arheološkim parkom Simonov za-
        liv  vključuje  tudi izvedbo dejavnosti, med kate-
        rimi študentski projekti omogočajo neformalno
        izobraževanje in  kreativno ustvarjanje  različnih
        vsebin v realnem delovnem okolju. Projekti krea-
        tivno posegajo na različna področja, tudi takšna,
        ki izstopajo iz klasičnega pogleda in dojemanja
        dediščine. Ob delu in oblikovanju programov za
        različne ciljne skupine se študenti pripravljajo     Dosedanje dejavnosti so delo z dediščino kako-
        na delo v realnem okolju. Pomemben dosežek je        vostno povezale s prepletanjem različnih tem in
        dvostranski proces učenja, kar predstavlja doda-     znanj,  kot so konservatorstvo, restavratorstvo,
        no vrednost izobraževanja.                           dediščina športa, poučevanje tujih jezikov in kre-
                                                             ativna interpretacija.



        22                                                                                   2023     projekti/projects
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29