Page 5 - Izobraževanje v dobi generativne umetne inteligence
P. 5
Vsebina
Uvod
Boris Aberšek • 7
Pedagoški temelji uporabe generativne umetne inteligence
v izobraževanju
Andrej Flogie in Jakob Škrobar • 27
Pregled stanja generativne umetne inteligence v izobraževanju
z regulativnega vidika
Lucija Brezočnik, Grega Vrbančič in Vili Podgorelec • 69
Analiza mednarodnih nacionalnih smernic za uporabo umetne inteligence
v učenju in poučevanju na douniverzitetni ravni
Sonja Čotar Konrad in Maja Lebeničnik • 87
Strateški okviri uporabe generativne umetne inteligence
v visokošolskem izobraževanju
Ema Meden, Danijela Makovec Radovan, Marko Radovan in Tadej Košmerl • 111
Comparative Analysis of AI Regulation in Education Across Western Balkan
Countries: Challenges and Opportunities
Lejla Turulja in Amra Kapo • 125
Generative AI and the Croatian Educational System
Saša Mladenović • 153
Raziskovalni trendi na področju generativne umetne inteligence
v izobraževanju v obdobju med letoma 2014 in 2024
Karmen Drljić in Sonja Čotar Konrad • 171
Raba umetne inteligence pri učenju in poučevanju
v obveznem izobraževanju: integrativni pregled literature
Andreja Klančar, Tina Lekan Kraševec in Tina Štemberger • 187
Od tradicionalnega pouka do GUI: pregled sprememb
v matematiki in matematičnem izobraževanju
Marina Volk in Sanela Hudovernik • 207
Učinkovitost generativne umetne inteligence za personalizirano
učenje matematike
Alenka Lipovec in Barbara Arcet • 229
5