Page 5 - Izobraževanje v dobi generativne umetne inteligence
P. 5

Vsebina









             Uvod
             Boris Aberšek • 7

             Pedagoški temelji uporabe generativne umetne inteligence
             v izobraževanju
             Andrej Flogie in Jakob Škrobar • 27

             Pregled stanja generativne umetne inteligence v izobraževanju
             z regulativnega vidika
             Lucija Brezočnik, Grega Vrbančič in Vili Podgorelec • 69
             Analiza mednarodnih nacionalnih smernic za uporabo umetne inteligence
             v učenju in poučevanju na douniverzitetni ravni
             Sonja Čotar Konrad in Maja Lebeničnik • 87

             Strateški okviri uporabe generativne umetne inteligence
             v visokošolskem izobraževanju
             Ema Meden, Danijela Makovec Radovan, Marko Radovan in Tadej Košmerl • 111
             Comparative Analysis of AI Regulation in Education Across Western Balkan
             Countries: Challenges and Opportunities
             Lejla Turulja in Amra Kapo • 125
             Generative AI and the Croatian Educational System
             Saša Mladenović • 153
             Raziskovalni trendi na področju generativne umetne inteligence
             v izobraževanju v obdobju med letoma 2014 in 2024
             Karmen Drljić in Sonja Čotar Konrad • 171
             Raba umetne inteligence pri učenju in poučevanju
             v obveznem izobraževanju: integrativni pregled literature
             Andreja Klančar, Tina Lekan Kraševec in Tina Štemberger • 187
             Od tradicionalnega pouka do GUI: pregled sprememb
             v matematiki in matematičnem izobraževanju
             Marina Volk in Sanela Hudovernik • 207

             Učinkovitost generativne umetne inteligence za personalizirano
             učenje matematike
             Alenka Lipovec in Barbara Arcet • 229


                                                                             5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10