Page 95 - Meje vedenja
P. 95

Prikaz nekaterih teoretskih dognjanj o vedenjskih in čustvenih težavah ter motnjah

             Krajnčan, M. (1). Indicators of the quality of work in residential treatment centres.
                 Revija za elementarno izobraževanje, 14(posebna št.), 7–33.
             Krajnčan, M., in Vrhunc Pfeifer, K. (4). Children and adolescents with behavioural
                 and emotional disorders in residential treatment centres. V B. Aberšek in M.
                 Cotič (ur.), Challenges and transformation of education for 21st Century schools
                 (str. 117–146). Cambridge Scholars Publishing.
             Krappmann, L. (). Soziologische Dimensionen der Identität: strukturelle Bedingun-
                 gen für die Teilnahme an Interaktionsprozessen (9., spremenjena izd.). Klett-Cotta
                 Verlag.
             Kraševec Ravnik, E. (1999). Ekonomski in socialni dejavniki duševnega zdravja ter
                 obrobne skupine otrok in mladostnikov. V E. Kraševec Ravnk (ur.), Varovanje
                 duševnega zdravja otrok in mladostnikov (str. 58–85). Kolaborativni center
                 Svetovne zdravstvene organizacije za duševno zdravje otrok pri Svetovalnem
                 centru za otroke, mladostnike in starše, Inštitut za varovanje zdravja Republike
                 Slovenije
             Landrum, T. J. (17). Emotional and behavioral disorders: Theory and practice. Cengage
                 Learning.
             Lansford, J. E. (9). Parental divorce and children’s adjustment. Perspectives on Psy-
                 chological Science, 4(), 14–15.
             Laursen, B., in Veenstra, R. (1). Toward understanding the functions of peer influ-
                 ence: A summary and synthesis of recent empirical research. Journal of Research
                 on Adolescence, 31(4), 889–97.
             Lauth, G. W., in Naumann, K. (8). ADHS in der Schule: Übungsprogramm für Lehrer (.
                 izd.). Beltz Verlag.
             Lauth, G. W., in Naumann, K. (14). ADHS in der Schule: Übungsprogramm für Lehrer (.
                 izd.). Beltz Verlag.
              Lechner, C.M., Knopf, T., Napolitano, C. M., Rammstedt, B., Roberts, B. W., Soto, C. J.,
                 in  Spengler, M. (). The Behavioral, Emotional, and Social Skills Inventory
                 (BESSI): Psychometric properties of a German-Language adaptation, temporal
                 stabilities of the skills, and associations with personality and intelligence. Jour-
                 nal of Intelligence, 10(3), 63–63.
             Lehmkuhl, G., Lehmkuhl, U., in Schulte-Markwort, M. (1998). Klinische Kinder- und
                 Jugendpsychiatrie. Georg Thieme Verlag.
             Leone, P. E. (1994). Education services for youth with disabilities in a state-operated
                 juvenile correctional system: Case study and analysis. Journal of Child and Youth
                 Services, 8(1), 111–17.
             Linderkamp, F., in Grünke, M. (7). Lern- und Verhaltensstörungen: Klassifikation,
                 Prävalenz in Prognostik. V F. Linderkamp in M. Grünke (ur.), Lern- und Verhaltens-
                 störungen: Genese - Diagnostik - Intervention (str. 14–8). Beltz Verlag.







                                                                            95
   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100