Page 394 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 394
dra Kadum i Martina Matić

Kojčić, Zoran. 2012. »Upotreba mobilnih tehnologija u nastavi.« Methodical Re-
view: Journal of Philosophy of Education 22 (2): 101–109.

Prensky, Marc. 2001. »Digital Natives, Digital Immigrants.« On the Horizon 9 (5):
1–6.

Rackov, Gordana. 2010. »Application of Computers in Initial Teaching of Mat-
hematics.« Metodički obzori 11 (6): 105–117.

Rosenberg, Stuart Richard. 2004. Social Impact of Computers. 3. izd. Amsterdam:
Elsevier.

Varošanec, Sanja. 2011. »Primjena računala u nastavi matematike.« https://web
.math.pmf.unizg.hr/nastava/rnm/primjena_racunala.doc

Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije
pri poučevanju matematike
Čas v katerem živimo, zaznamuje uporaba tehnologije na vseh področjih
človeškega delovanja, vključno z vzgojo in izobraževanjem. S pojavom e-
izobraževanja, informacijske in komunikacijske tehnologije, interneta in dru-
gih sodobnih tehnologij, imamo priložnost, da izboljšamo klasične načine po-
učevanja. Vendar pa mora biti uvajanje sodobnih tehnologij v poučevanje
postopno, sicer ni uspešno. Prav zaradi uvajanja računalnikov pri pouku mate-
matike je bila izvedena raziskava, katere namen je bil preučiti stališča učencev
in učiteljev do uporabe računalnika pri pouku. Rezultati raziskave so pokazali,
da se tako učenci kot učitelji zavedajo pomena uporabe sodobnih tehnologij
pri pouku. Obe skupini udeležencev sta mnenja, da lahko uporaba računalnika
učencem pomaga pri učenju matematike.
Ključne besede: informacijsko-komunikacijske tehnologije, poučevanje, raču-
nalnik

394
   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399