Page 318 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 318
ja Krajnčan and Andreja Butolo
Juul, Jasper. 2014. Šolski infarkt: kaj lahko storimo, da bo šlo otrokom, staršem in
učiteljem bolje. Celovec: Mohorjeva družba.
Južnič, Stane. 1993. Identiteta. Ljubljana: Fakulteta za družbene vede.
Kovač, Jernej. 2009. ‘Pomen vključevanja staršev v vzgojno-izobraževalni pro-
ces šole.’ Revija za elementarno izobraževanje 2 (1): 83–90.
Kovač Šebart, Mojca, and Janez Krek. 2009. Vzgojna zasnova javne šole. Ljubl-
jana: Pedagoška fakulteta.
Kroflič, Robi. 1997a. Avtoriteta v vzgoji. Ljubljana: ZPS.
———. 1997b. Med poslušnostjo in odgovornostjo: procesno razvojni model
moralne vzgoje. Ljubljana: Vija.
———. 2002. ‘Šola – izkustveni prostor socialnega učenja in/ali moralne vz-
goje.’ Sodobna pedagogika 53 (5): 42–51.
Lewis, Bernard. 2001. ‘Neuklonljivi drugi: tipologija skupinskega sovraštva.’
Nova revija 20 (234–235): 17–25.
Mahler, Margaret S., Fred Pine, and Anni Bergman. 1975. The Psychological Birth
of the Human Infant. New York: Basic Books.
Medveš, Zdenko. 2007. ‘Vzgojni modeli v reformski pedagogiki.’ Sodobna ped-
agogika 58 (4): 50–69.
Musek, Janek. 1999. Psihološki modeli in teorije osebnosti. Ljubljana: Filozofska
fakulteta.
———. 2002. ‘Dimenzije in meje osebnosti.’ Dialogi 38 (9–10): 23–35.
Musil, Bojan. 2010. Sociokulturna psihologija. Maribor: Filozofska fakulteta.
Pahole, Marinka. 2003. ‘Preprečimo odvisnosti od kajenja, alkohola, drog, hran-
jenja, dela, iger na srečo.’ In Odgovorno starševstvo, edited by Zdenka Če-
bašek Travnik, 143–149. Ljubljana: Društvo za zdravje srca in ožilja.
Polak, Alenka, and Cveta Razdevšek-Pučko. 1995. ‘Vrednote v šoli in izobraže-
vanje.’ Psihološka obzorja 4 (1–2): 47–59.
Praper, Peter. 1995. Tako majhen pa že nervozen!? Predsodki in resnice o nevrozi
pri otroku. Nova Gorica: Educa.
Prgič, Jani. 2013. ‘Nevrologične ravni učiteljeve osebnosti.’ Didakta 22 (162): 20–
21.
Puhar, Alenka. 2004. Prvotno besedilo življenja: oris zgodovine otroštva na Slo-
venskem v 19. stoletju. Ljubljana: Studia humanitatis.
Pšunder, Mateja. 2005. ‘How effective is School Discipline in preparing Students
to become Responsible Citizens? Slovenian Teachers’ and Students’ Views.’
Teaching and Teacher Education 21:273–286.
Resman, Metod. 2007. ‘Vzgojni koncept šole se uresničuje v oddelkih (zakaj
svetovalno pozornost usmeriti v oddelek?).’ Sodobna pedagogika 58 (spe-
cial issue): 122–139.
Urh, Irma. 2003. ‘Učeča se organizacija.’ Sodobna pedagogika 54 (1): 122–139.
Vuk Godina, Vesna. 2011. ‘Družinski zakonik in kaznovanje otrok.’ Viva, 16.
318
Juul, Jasper. 2014. Šolski infarkt: kaj lahko storimo, da bo šlo otrokom, staršem in
učiteljem bolje. Celovec: Mohorjeva družba.
Južnič, Stane. 1993. Identiteta. Ljubljana: Fakulteta za družbene vede.
Kovač, Jernej. 2009. ‘Pomen vključevanja staršev v vzgojno-izobraževalni pro-
ces šole.’ Revija za elementarno izobraževanje 2 (1): 83–90.
Kovač Šebart, Mojca, and Janez Krek. 2009. Vzgojna zasnova javne šole. Ljubl-
jana: Pedagoška fakulteta.
Kroflič, Robi. 1997a. Avtoriteta v vzgoji. Ljubljana: ZPS.
———. 1997b. Med poslušnostjo in odgovornostjo: procesno razvojni model
moralne vzgoje. Ljubljana: Vija.
———. 2002. ‘Šola – izkustveni prostor socialnega učenja in/ali moralne vz-
goje.’ Sodobna pedagogika 53 (5): 42–51.
Lewis, Bernard. 2001. ‘Neuklonljivi drugi: tipologija skupinskega sovraštva.’
Nova revija 20 (234–235): 17–25.
Mahler, Margaret S., Fred Pine, and Anni Bergman. 1975. The Psychological Birth
of the Human Infant. New York: Basic Books.
Medveš, Zdenko. 2007. ‘Vzgojni modeli v reformski pedagogiki.’ Sodobna ped-
agogika 58 (4): 50–69.
Musek, Janek. 1999. Psihološki modeli in teorije osebnosti. Ljubljana: Filozofska
fakulteta.
———. 2002. ‘Dimenzije in meje osebnosti.’ Dialogi 38 (9–10): 23–35.
Musil, Bojan. 2010. Sociokulturna psihologija. Maribor: Filozofska fakulteta.
Pahole, Marinka. 2003. ‘Preprečimo odvisnosti od kajenja, alkohola, drog, hran-
jenja, dela, iger na srečo.’ In Odgovorno starševstvo, edited by Zdenka Če-
bašek Travnik, 143–149. Ljubljana: Društvo za zdravje srca in ožilja.
Polak, Alenka, and Cveta Razdevšek-Pučko. 1995. ‘Vrednote v šoli in izobraže-
vanje.’ Psihološka obzorja 4 (1–2): 47–59.
Praper, Peter. 1995. Tako majhen pa že nervozen!? Predsodki in resnice o nevrozi
pri otroku. Nova Gorica: Educa.
Prgič, Jani. 2013. ‘Nevrologične ravni učiteljeve osebnosti.’ Didakta 22 (162): 20–
21.
Puhar, Alenka. 2004. Prvotno besedilo življenja: oris zgodovine otroštva na Slo-
venskem v 19. stoletju. Ljubljana: Studia humanitatis.
Pšunder, Mateja. 2005. ‘How effective is School Discipline in preparing Students
to become Responsible Citizens? Slovenian Teachers’ and Students’ Views.’
Teaching and Teacher Education 21:273–286.
Resman, Metod. 2007. ‘Vzgojni koncept šole se uresničuje v oddelkih (zakaj
svetovalno pozornost usmeriti v oddelek?).’ Sodobna pedagogika 58 (spe-
cial issue): 122–139.
Urh, Irma. 2003. ‘Učeča se organizacija.’ Sodobna pedagogika 54 (1): 122–139.
Vuk Godina, Vesna. 2011. ‘Družinski zakonik in kaznovanje otrok.’ Viva, 16.
318