Page 89 - International Perspectives on Effective Teaching and Learning in Digital Education
P. 89
AI in Higher Education: Analysis of Relevant Practices and Their Potential for Green Transition
vetih članicah Univerze v Ljubljani, ki so se odzvale k sodelovanju v projektu
Umetna inteligenca v izobraževanju na Univerzi v Ljubljani (3–4). Ugoto-
vili smo, da so različna orodja UI v pedagoškem procesu uporabljena predvsem
za doseganje ciljev stebrov trajnostnega razvoja Gospodarstvo (SDG9, SDG1)
in Družba (SDG4) na različnih področjih izobraževalnih dejavnosti KLASIUS-P,
ostali cilji trajnostnega razvoja pa so naslavljani v manjšem obsegu. Pričujoča
raziskava je omejena in obravnava le prakse, o katerih se poroča v okviru pro-
jekta. Na podlagi ugotovitev lahko izpeljemo, da vključevanje UI v pedagoški
proces ponuja številne možnosti, vendar mora biti njena uporaba podprta z
ustreznimi regulativnimi razmisleki in nadzorom nad uporabo orodij UI z na-
menom omogočenja trajnostnega razvoja.
Ključne besede: cilji trajnostnega razvoja, umetna inteligenca v izobraževanju
visokošolsko izobraževanje
89