Page 89 - International Perspectives on Effective Teaching and Learning in Digital Education
P. 89

AI in Higher Education: Analysis of Relevant Practices and Their Potential for Green Transition

                  vetih članicah Univerze v Ljubljani, ki so se odzvale k sodelovanju v projektu
                  Umetna inteligenca v izobraževanju na Univerzi v Ljubljani (3–4). Ugoto-
                  vili smo, da so različna orodja UI v pedagoškem procesu uporabljena predvsem
                  za doseganje ciljev stebrov trajnostnega razvoja Gospodarstvo (SDG9, SDG1)
                  in Družba (SDG4) na različnih področjih izobraževalnih dejavnosti KLASIUS-P,
                  ostali cilji trajnostnega razvoja pa so naslavljani v manjšem obsegu. Pričujoča
                  raziskava je omejena in obravnava le prakse, o katerih se poroča v okviru pro-
                  jekta. Na podlagi ugotovitev lahko izpeljemo, da vključevanje UI v pedagoški
                  proces ponuja številne možnosti, vendar mora biti njena uporaba podprta z
                  ustreznimi regulativnimi razmisleki in nadzorom nad uporabo orodij UI z na-
                  menom omogočenja trajnostnega razvoja.
                  Ključne besede: cilji trajnostnega razvoja, umetna inteligenca v izobraževanju
                  visokošolsko izobraževanje

















































                                                                            89
   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94